تهدید فراری به خروج از فرمول یک!

تهدید فراری به خروج از فرمول یک!

اگر دست‌اندرکاران فرمول ۱ برنامه پیشنهادی برای تغییرات وسیع در قوانین را پس از فصل ۲۰۲۰ اجرایی کنند احتمال خروج فراری از این مسابقات وجود خواهد داشت. این را سرجیو مارکیونه می‌گوید.

مدیرعامل این برند اسطوره‌ای گفته تا زمانی که مالکان لیبرتی مدیا موقعیت منحصر به فرد فراری را در نظر نگیرند این برند بازی نخواهد کرد! او همچنین گفته فراری در نهایت می‌تواند از فرمول ۱ خارج شود.

از زمان برگزاری فرمول ۱ تاکنون فراری هرگز در مسابقات غایب نبوده و غیبت احتمالی این برند می‌تواند تأثیر بسیار مخربی روی این ورزش محبوب داشته باشد.

قوانین جدید پیشنهاد شده برای فصل ۲۰۲۱ فرمول ۱ شامل ساختار اداره کننده جدید و همچنین قوانین پیشرانه جدید با هزینه‌های توسعه کمتر و محدودیت‌های بودجه به منظور جذاب‌تر کردن این مسابقات برای ورود خودروسازان بیشتر است. بنا به گفته مدیر فرمول ۱، فاصله پرفورمنس بین تیم‌ها باید کنترل شود زیرا شما نمی‌توانید میلیون‌ها دلار در مسابقه صرف کرده و آن را از دست دهید.

اگرچه فراری در حال پشتیبانی از برنامه‌ها برای کاهش هزینه‌های تیم‌ها بوده اما با ایده نداشتن نوعی از انحصار در قوای محرکه که نقش متمایز کننده‌ای دارد مخالف می‌باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.