تمسخر پیکاپ تسلا توسط لِگو!

تمسخر پیکاپ تسلا توسط لِگو!

پس از ماه‌ها انتظار و انتشار تیزرهای گوناگون سرانجام پیکاپ الکتریکی تسلا سایبرتراک معرفی شد اما طراحی تیز و علمی-تخیلی سریعاً مخالفان زیادی پیدا کرد. سایبرتراک در عرض چند ساعت کل اخبار خودرویی را به خود اختصاص داد و البته کمپانی‌های سازنده بازی‌های ویدئویی طراحی جعبه‌ای و تیز این پیکاپ را به سخره گرفته و آن را با بازی‌های ویدئویی دهه ۹۰ میلادی مقایسه کردند.

و حالا حتی لگو هم تسلا را دست می‌اندازد! این کمپانی سازنده اسباب‌بازی در توئیتر تصویری از یک آجر لگوی ساده منتشر کرده که روی چرخ ها قرار گرفته است. لگو با حالتی خنده‌دار گفته است: “تکامل پیکاپ اینجاست. ضد آبِ تضمین شده!”

واضح است که این جملات به لحظه‌ای شرم‌آور مربوط می‌شود که ایلان ماسک به طراح تسلا گفت توپ فلزی بزرگی را به شیشه‌ی سایبرتراک بزند. این لحظات که به‌صورت زنده پخش می‌شد بر شیشه‌های ضدگلوله‌ی این پیکاپ تأکید داشت اما هر دو شیشه فوراً شکسته شد که سورپرایز شدن ماسک را در پی داشت.

ماسک بعداً ادعا کرد شیشه به خاطر آسیب دیدن پایه‌اش شکسته است. دلیل آن نیز کوبیدن پتکی روی درب فولادی ضدزنگ خودرو برای نشان دادن میزان استحکام این پیکاپ اعلام شده است.

اگرچه تسلا سایبرتراک فضای مجازی را درنوردیده اما از طرف دیگر طرفداران زیادی هم پیدا کرده است. ایلان ماسک می‌گوید بیش از ۲۵۰ هزار سفارش خرید این خودرو با سپرده‌ی ۱۰۰ دلاری دریافت کرده است.

با قیمت آغازین ۳۹۹۰۰ دلاری، سایبرتراک پایه دارای یک پیشرانه بوده و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۶.۵ ثانیه‌ای دارد. مدل‌های بعدی که گران‌تر بوده از دو و سه پیشرانه الکتریکی استفاده کرده و شتاب دیوانه‌واری دارند. پرچم‌دار سایبرتراک قیمت ۶۹۹۰۰ دلاری داشته ولی فکر می‌کنیم نسخه‌ی لگوی آن بسیار ارزان‌تر خواهد بود!

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
13 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.