تمرکز پژو سیتروئن روی تولید شاسی‌بلندها در چین

تمرکز پژو سیتروئن روی تولید شاسی‌بلندها در چین

در راستای پیاده سازی طرح “Push to Pass”، پژو سیتروئن یک کارخانهٔ جدید را در شهر چنگدو چین با همکاری شریک چینی خود دانگ فنگ راه اندازی کرده است.

این کارخانه که طی دو سال ساخته شده است، چهارمین کارخانهٔ DCPA (گروه خودروسازی پژو سیتروئن دانگ فنگ) در کشور چین است که پس از راه اندازی سه کارخانه در شهر ووهان استان هوبی کار خود را آغاز می‌کند. هدف گذاری اصلی این کارخانه روی تولید خودروهای پلتفرم EMP۲ پژو سیتروئن برای برندهای دانگ فنگ پژو، دانگ فنگ سیتروئن و دانگ فنگ فنگشن خواهد بود.

کارلوس تاوارس، رئیس هیئت مدیرهٔ پژو سیتروئن در جشن افتتاحیهٔ این کارخانه در کنار دیگر مدیران ارشد کمپانی و همچنین مدیران چینی گفت: “این کارخانهٔ جدید به ما کمک خواهد کرد تا مجموعه مدل‌های خود را در سگمنت پر رونق شاسی بلندها گسترش داده و بتوانیم نیاز مشتریان چینی خود را برطرف کنیم. افتتاح این کارخانه قدم بزرگی در اجرای نقشه Push to Pass ما محسوب می‌شود و می‌تواند نقش مهمی در دستیابی ما به هدف تولید ۲۰ مدل جدید در چین تا سال ۲۰۲۱ و فروش یک میلیون خودرو در منطقه تا سال ۲۰۱۸ ایفا کند.”

کارخانهٔ جدید چنگدو از یک سیستم تولید انعطاف پذیر استفاده می‌کند که به آن اجازه همکاری نزدیک با تأمین کنندگان را می‌دهد. این کارخانه ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰۰۰۰ دستگاه خودرو در سال را دارد و کارش را با مونتاژ پژو ۴۰۰۸ آغاز خواهد کرد که طبق برنامه قرار است در ماه نوامبر وارد بازار شود.

منبع: carscoops

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.