تمام ظرفیت تولید هامر برقی برای بیش از دو سال آینده پیش‌فروش شد

تمام ظرفیت تولید هامر برقی برای بیش از دو سال آینده پیش‌فروش شد

در پایان ماه مارس امسال، جی‌ام‌سی اعلام کرد که ۶۵ هزار رزرو خرید برای پیکاپ و شاسی‌بلند هامر EV داشته است. در آن زمان رئیس این برند «دانکن آلدرد» گفت تولید هامر کمی جلوتر از برنامه است و ما در حال انجام اقداماتی برای تسریع این روند هستیم و بنابراین می‌توانیم رزروها را سریع‌تر از آنچه در ابتدا تصور می‌کردیم تحویل دهیم. البته هرچند ما شاهد افزایش سرعت تولید هستیم ولی رزروهایی که هم‌اکنون انجام می‌شود هنوز هم احتمالاً در سال ۲۰۲۴ تحویل داده خواهد شد.

همچنین، تا زمان معرفی سی‌یرا EV دنالی ادیشن وان، رزروهای خرید برای هامر به ۹۰ هزار رسیده بود و به همین دلیل جی‌ام‌سی یک ماه پیش پذیرش سفارشات خرید هامر را متوقف کرد و رئیس این برند در نشست خبری پیش از رونمایی سی‌یرا EV نیز اظهار داشت که هامر برای دو سال یا بیشتر پیش‌فروش شده است. این در حالی است که جنرال موتورز برای تولید محصولات الکتریکی خود سرمایه‌گذاری ۶.۶ میلیارد دلاری انجام داده تا درنهایت امکان تولید سالانه ۶۰۰ هزار دستگاه پیکاپ برقی فراهم کردد اما حداقل چند سال دیگر با این هدف فاصله دارد. هامر در کارخانهٔ Zero جنرال موتورز در دیترویت تولید می‌شود درحالی‌که کارخانهٔ جدیدی در اوریون میشیگان نیز به‌زودی تولید سی‌یرا EV و سیلورادو EV را آغاز خواهد کرد.

در اوایل اکتبر امسال، جنرال موتورز اعلام کرد که قصد دارد تولید مدل‌های الکتریکی کنونی خود که شامل شورلت بولت هم می‌شود را در سال ۲۰۲۳ به ۷۰ هزار دستگاه برساند. البته همهٔ برنامه‌های مذکور با این فرض است که ذخایر چیپ‌ها، مواد معدنی برای باطری و حمل‌ونقل صنعتی دچار مشکلات دیگری نشوند. به هامر بازگردیم که تولید آن در سپتامبر امسال به ۷۰۰ دستگاه افزایش پیدا کرده است. این رقم افزایش بزرگی را نشان می‌دهد زیرا مجموع تولید پیکاپ الکتریکی جی‌ام‌سی در ۹ ماه نخست سال جاری تنها ۲,۷۵۰ دستگاه بوده است. همچنین کارخانهٔ Zero هم به‌منظور انجام برخی ارتقاءها برای افزایش ظرفیت تولید، در نوامبر برای چند هفته تعطیل خواهد شد.

بااین‌حال، خبر خوب برای جنرال موتورز اینکه ۹۵ درصد از رزروهای خرید هامر به سفارش قطعی تبدیل شده است. به‌طورکلی، با توجه به چیزهایی که تاکنون دیده‌ایم، خودروهای الکتریکی خوبی از جنرال موتورز در راه هستند و فقط امیدواریم این شرکت بتواند سریع‌تر آن‌ها را تولید کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 12 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.