تلاش چین برای فروش ۳۵ میلیون خودرو تا سال ۲۰۲۵

تلاش چین برای فروش ۳۵ میلیون خودرو تا سال ۲۰۲۵

چین می‌خواهد تا سال ۲۰۲۵ تعداد ۳۵ میلیون خودرو را در سال به فروش برساند و انتظار دارد حداقل یک‌پنجم این خودروها دارای قوای محرکه‌ای با انرژی‌های جدید NEVs باشند.

در نقشه‌ی راهی که توسط وزارت صنایع چین منتشر شده، این کشور گفته که خواهان فروش بیش از ۷ میلیون خودروی NEV سالانه تا سال ۲۰۲۵ بوده که افزایش چشمگیری نسبت به برنامه‌ی فروش ۲ میلیون دستگاهی تا سال ۲۰۲۰ محسوب می‌شود.

سال پیش خودروهای دارای انرژی سبز کمتر از ۲ درصد بازار کلی چین را در دست داشتند درحالی‌که تعداد ۲۸ میلیون خودرو در سال ۲۰۱۶ در این کشور فروخته شد. هرچند، دولت تعدادی از قوانین جدید را برای تشویق شهروندان به خرید خودروهای دوستدار محیط‌زیست تصویب کرده است.

وزارت صنعت این کشور گفته است:

کیفیت خودروهای چینی به وضوح افزایش یافته است و در عین حال اعتبار و تأثیر جهانی آن‌ها نیز بیشتر شده است. تا سال ۲۰۲۵ ما باید برخی برندهای خودرویی چینی داشته باشیم که از نظر میزان فروش در بین ۱۰ برند برتر دنیا قرار بگیرند.

علاوه بر انتشار برنامه‌های وزارت صنایع چین برای فروش خودروهای بیشتر در این کشور، مقامات این کشور گفته‌اند محدودیت‌های مالکیت قراردادهای جویت ونچر را کمتر خواهند کرد. این قوانین در حال حاضر به خودروسازان خارجی اجازه‌ی مالکیت ۵۰ درصدی در تأسیسات را می‌دهند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 10 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.