تقابل آلفا جیولیا QV با ب‌ام‌و M3 و مرسدس C63 S

تقابل آلفا جیولیا QV با ب‌ام‌و M3 و مرسدس C63 S

نه! این بار شکست نخورده است! آلفارومئو جیولیا QV این بار توانسته است پرفورمنس بی‌رحمانه خود در خط مستقیم را به همگان نشان دهد.

علیرغم اینکه محصول آلفا فاقد سیستم کنترل لانچ مشابه با رقبای آلمانی است اما هنوز هم می‌تواند در کنده شدن از زمین حریفان خود را به خوبی بترساند. پیشرانه ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری توئین توربوی این ایتالیایی جسور خروجی ۵۰۳ اسب بخاری دارد.

قبلاً دیده ایم که جیولیا در مسابقه درگ توانسته ب‌ام‌و M3 و مرسدس C63 S را شکست دهد اما این بار شاهد یک شتاب‌گیری کامل هستیم که در آن زمان شتاب‌های صفر تا ۴۸ کیلومتر در ساعت، صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت، صفر تا ۱۶۰ کیلومتر در ساعت و صفر تا ۲۴۱ کیلومتر در ساعت ثبت شده‌اند. به نظر شما از بین این سه خودرو کدام‌یک زودتر از همه می‌تواند به سرعت ۲۴۱ کیلومتر در ساعت برسد؟! یک آزمون دیگر تعیین لپ‌تایم یا زمان یک دور پیست است. در اینجا هم آلفا چالشی سخت را در پیش رو دارد.

آیا ب‌ام‌و M3 مجهز به پکیج مسابقه‌ای که قدرت کمتری دارد دیرتر از همه به رکورد یاد شده خواهد رسید؟ آیا مرسدس-ای‌ام‌جی C63 S هیولا به همه خواهد خندید؟ یا اینکه آلفارومئو جیولیا QV یک سنگ محک جدید در این کلاس است؟ ویدئوهای زیر را مشاهده بفرمایید تا پاسخ سؤال‌های خود را پیدا کنید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.