تفاوت‌های نسل جدید و قدیم مرسدس بنز G کلاس

تفاوت‌های نسل جدید و قدیم مرسدس بنز G کلاس

پس از انتشار تیزرهای فراوان و چندین و چند تصویر جاسوسی، سرانجام نسل جدید مرسدس G کلاس معرفی شد. این خودروساز آلمانی کار بسیار سختی در خلق G کلاس ۲۰۱۹ داشته است. طراحان مجبور بوده‌اند عناصر زیبایی‌شناسی اصیل این خودرو را که تعریف کننده شخصیت آن بوده حفظ کنند و در عین حال نیز آن را به نمونه‌ای مدرن بدل نمایند.

در مطلب پیش رو مقایسه‌ای خواهیم داشت بین نسل قبلی و جدید مرسدس G کلاس. با ما همراه باشید.

  • نمای جلو

با نگاهی سریع شاید حتی متوجه تفاوتی بین دو نسل این خودرو نشوید! هر دو نسل G کلاس دارای عناصر طراحی عمده مشابهی هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به چراغ‌های کروی، چراغ‌های راهنمای نصب شده روی گلگیر، جلوپنجره پهن و گلگیرهای عضلانی اشاره کرد.

البته جزئیات کوچک باعث تفاوت شده‌اند. برای مثال ورودی‌های بخش پایینی سپر هم‌اکنون کوچک‌تر اما پهن‌تر بوده که از نظر بصری بر پهنای این شاسی‌بلند تأکید دارد. همچنین حذف نوار جدای چراغ‌های روز روشن و یکپارچه کردن همه عناصر داخل چراغ‌های چلو باعث شده نمای جلوی G کلاس تر و تمیزتر باشد. برف‌پاک‌کن‌های جدید نیز در مکانی کم ارتفاع‌تر قرار گرفته‌اند تا دیدی بهتر از کابین ایجاد گردد.

  • نمای سه‌چهارم جلو

این بخش از نسل جدید G کلاس نیز پیروی طراحی کلی و همیشگی بوده اما تفاوتی‌هایی نیز وجود دارد. البته که تغییرات پررنگی را شاهد نیستیم اما بازنگری‌های جزئی به منظور جذاب‌تر شدن اعمال شده‌اند. هم‌اکنون گوشه سپر جلو به طور روان‌تری به بچه گلگیر جلو وصل شده و آینه‌های جانبی نیز گردتر از قبل هستند و بیشتر از قبل به گوشه درب کشیده شده‌اند.

  • پروفایل کلی

زمانی که از کناره‌ها به خودرو نگاه کنید تفاوت‌های چشمگیرتری را خواهید دید. نسل جدید G کلاس گردتر از نسل قبلی بوده و به جای آنکه زوایای تیزتری در گوشه‌های درب‌ها کار شود هم‌اکنون زوایای نرم‌تری را مشاهده می‌کنیم. نتیجه این تغییرات ظاهر به هم پیوسته‌تری است که با خطوط بکار رفته در اطراف پنجره‌ها هماهنگی دارد.

  • کابین

درحالی‌که تغییرات اعمال شده در طراحی ظاهری G کلاس جدید چندان چشمگیر نیستند اما کابین تفاوت‌های بیشتری دارد. تنها تشابه بزرگ دو نسل از این خودرو وجود دستگیره‌ای است که در طرف سرنشین وجود دارد. مرسدس هم‌اکنون دو صفحه‌نمایش ۱۲.۳ اینچی را ارائه می‌کند که به طرز مناسبی در داشبورد قرار می‌گیرند. همچنین ورودی‌های هوا از توربین جت‌ها الهام گرفته و شاهد دکمه‌های متالیک جذابی هستیم. علاوه بر بهبود طراحی کابین، فضای سرنشینان نیز افزایش یافته است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 11 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.