تغییر نام بخش رنو اسپرت به آلپاین

تغییر نام بخش رنو اسپرت به آلپاین

رنو قصد دارد نام نمادین «رنو اسپرت» را کنار بگذارد زیرا ازاین‌پس همهٔ محصولات اسپرت این شرکت با نام آلپاین عرضه خواهند شد. این شرکت اعلام کرده است که به‌عنوان بخشی از برنامه‌های استراتژی جدید خود، بخش «رنو اسپرت کارز» به «آلپاین کارز» تغییر یافته است. مدیرعامل آلپاین «لوران روسی» دراین‌باره می‌گوید:

آلپاین قصد دارد یک برند اسپرت پریمیوم در خط مقدم تکنولوژی‌ها و نوآوری‌ها باشد. آلپاین کارز با داشتن تخصص و تجربه در زمینهٔ خودروهای اسپرت، کارت اصلی در دستیابی به اهداف ما است

این اقدام رنو یعنی تمام مدل‌های پرفورمنس آیندهٔ این شرکت بجای نشان RS که طی بیست سال گذشته همراه هاچ‌بک‌های داغ رنو بوده است، نشان آلپاین خواهند داشت. علاوه بر این، مردانی که هم‌اکنون در رنو اسپرت کار می‌کنند نیز مسئولیت توسعهٔ محصولات آیندهٔ آلپاین را بر عهده خواهند گرفت که این برای طرفداران این برند کوچک فرانسوی خبر خوبی خواهد بود. این در حالی است که آلپاین قرار است به یک برند تمام الکتریکی تبدیل شود. این شرکت چندی پیش اعلام کرد که برای ساخت یک خودروی اسپرت جدید با لوتوس همکاری خواهد کرد و همچنین برنامهٔ ساخت نسخه‌ای داغ از رنو ۵ الکتریکی جدید و همین‌طور یک کراس‌اوور اسپرت را هم دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
11 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.