تغییر لوگوی جنرال موتورز پس از نیم قرن، آماده برای عصر الکتریکی

تغییر لوگوی جنرال موتورز پس از نیم قرن، آماده برای عصر الکتریکی

جنرال موتورز به دنبال آینده‌ای روشن‌تر با محصولات جدید الکتریکی است و به همین دلیل پس از بیش از نیم قرن، لوگوی خود را تغییر داده است. این تغییر بخشی از یک کمپین بازاریابی جدید بنام Everybody In است که سعی دارد بر آینده‌ای الکتریکی و دیجیتالی تأکید کند. طراحی جدید این لوگو به دنبال تجسم آینده‌ای الکتریکی است و درعین‌حال به طراحی آشنای لوگوی جنرال موتورز هم پایبند است. جنرال موتورز در یک بیانیهٔ مطبوعاتی دراین‌باره گفته است:

این لوگو آسمان پاک آینده با آلایندگی صفر را تداعی می‌کند

این لوگو همچنین به پلت‌فرم الکتریکی اولتیوم جنرال موتورز هم اشاره دارد. به گفتهٔ این شرکت، حرف m کوچک با خط زیر آن نشان‌دهندهٔ پلت‌فرم اولتیوم است و درعین‌حال به خطی که سال‌ها مردم زیر لوگوی جنرال موتورز دیده‌اند هم ادای احترام می‌کند.

مطمئناً تغییر لوگوی جنرال موتورز پس از نیم قرن اتفاق مهمی است اما همان‌طور که گفته شد، این تغییر جزئی از یک کمپین بزرگ‌تر است که برای انتقال جنرال موتورز به حوزهٔ الکتریکی شکل گرفته است. Everybody In کمپینی است که با تمرکز بر تلاش‌های جنرال موتورز در توسعهٔ EV و برجسته کردن پلت‌فرم اولتیوم، قصد دارد نسل جدیدی از خریداران را به سمت این شرکت جذب کند. این کار از طریق عرضهٔ ۳۰ خودروی الکتریکی جدید در سطح جهان تا پایان سال ۲۰۲۵ از طریق برندهای مختلف جنرال موتورز صورت خواهد گرفت.

مدیر اجرایی جنرال موتورز در طراحی صنعتی جهانی در مورد این لوگوی جدید می‌گوید:

این پروژه‌ای بود که تیم ما وظیفهٔ انجام آن‌را نه‌فقط برای خودمان بلکه برای ۱۶۴ هزار کارمندی که این لوگو را نمایندگی می‌کنند، بر عهده گرفت. این لوگو بیانگر تفکر خلاق و مبتکرانه در سراسر خانوادهٔ جهانی جنرال موتورز است

لوگوی جدید جنرال موتورز از ۱۱ ژانویه در سطح شرکت مورداستفاده قرار می‌گیرد. لوگوهای فیزیکی مثل لوگوی بالای مرکز جنرال موتورز در دیترویت هم به‌تدریج با این لوگوی جدید جایگزین خواهند شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.