تغییرات مرسدس-ای‌ ام‌ جی C43 مدل سال ۲۰۱۹

تغییرات مرسدس-ای‌ام‌جی C43 مدل سال ۲۰۱۹

به دنبال خرید یک سدان جدید مرسدس C کلاس هستید اما تمایلی به خرید نسخه فول AMG C63 ندارید؟ خب می‌توانید C43 را انتخاب کنید که گزینه مناسب‌تری می‌باشد. هم‌اکنون مرسدس بنز به منظور تثبیت جایگاه خود در این کلاس رقابتی پرفورمنس سدان محبوب خود را ارتقا داده است.

این خودروساز آلمانی برای مدل سال ۲۰۱۹ تغییرات مناسبی را در C43 اعمال کرد که بزرگ‌ترین این تغییرات همان‌گونه که انتظار دارید زیر کاپوت رخ داده است.

اگر بخواهیم وارد جزئیات شویم باید گفت پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربوی این خودرو هم‌اکنون قدرت ۳۹۰ اسب بخاری دارد که ۲۳ واحد بیشتر از قبل بوده و این قدرت از طریق یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک به تمامی چرخ‌ها فرستاده می‌شود. C43 ظرفت مدت ۴.۷ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد که علیرغم افزایش قدرت مشابه نسخه قبلی بوده و سقف سرعت نیز به‌صورت الکترونیکی به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است.

سیستم چهار چرخ محرک پرفورمنس ۴Matic، سیستم تعلیق اسپورت AMG، برنامه‌های انتخاب سواری دینامیک AMG و فرمان الکترومکانیکی حساس به سرعت باعث می‌شوند C43 هر آنچه را که در چنته دارد ارائه کند و البته در پیست نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

علاوه بر افزایش قدرت در این خودرو شاهد نصب جلوپنجره و سپرهای جلو و عقب جدید با عناصر آئرودینامیکی بهبود یافته‌ای هستیم. دو خروجی اگزوز عقب ظاهر کرومی داشته و اسپویلر نصب شده روی صندوق نیز به عبور بهتر هوا کمک می‌کند. رینگ‌های ۱۸ و ۱۹ اینچی با رنگ‌های مشکی یا خاکستری در دسترس بوده و خریداران همچنین می‌توانند پکیج نایت را انتخاب کنند که باعث مشکی شدن اسپلیتر، اسپویلر و رکاب‌های جانبی می‌شود. این خودرو با صندلی‌های سفارشی پرفورمنس AMG نیز ارائه شده و البته می‌توان تریم های متنوعی را در اختیار داشت.

خریداران همچنین می‌توانند این خودرو را در فرم‌های بدنه سدان و استیت سفارش دهند اما در آمریکا تنها نسخه سدان عرضه می‌شود. هنوز قیمت مدل ۲۰۱۹ اعلام نشده اما نسخه سال جاری قیمت ۵۳۴۰۰ دلاری دارد. شایان ذکر است نسخه‌های C63 و C63 S به ترتیب قیمت ۶۶ و ۷۴ هزار دلاری دارند. انتظار داریم این خودرو در ژنو ۲۰۱۸ رونمایی رسمی شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.