تغییرات مدیریتی در مرسدس-ای ام جی و استون مارتین

تغییرات مدیریتی در مرسدس-ای ام جی و استون مارتین

پس از آنکه توبیاس موئرز به استون مارتین لاگوندا نقل‌مکان کرد، مرسدس-ای ام جی بی‌درنگ مدیر جدیدی را برای سکان‌داری بازوی پرفورمنس این خودروساز انتخاب نمود. رئیس جدید AMG آقای فیلیپ شیمر است که قبلاً هدایت شاخه برزیل مرسدس بنز را بر عهده داشته است.

جدای از انتخاب شیمر به عنوان مدیرعامل جدید، مرسدس-ای ام جی آقای یوهان هرمن را به عنوان مدیر فنی ارشد منصوب کرده است. هرمن که از سال ۱۹۹۷ با گروه دایملر همکاری می‌کند پس از ۴ سال خدمت به عنوان مدیر بخش توسعه e-drive دایملر به بخش AMG بازمی‌گردد.

شیمر که از اول آگوست فرمان هدایت بازوی پرفورمنس مرسدس را به دست می‌گیرد پست‌های مدیریتی مختلفی در آلمان و برزیل داشته است. او همچنین مدیر تولید A کلاس و مدیر بازاریابی محصولات سواری مرسدس بنز بوده است. شیمر از سال ۲۰۱۳ تاکنون به عنوان مدیرعامل مرسدس بنز برزیل انجام‌وظیفه کرده است.

اولا کالنیوس رئیس دایملر می گوید:

با حضور فیلیپ شیمر و یوهان هرمن ما دو مدیر بسیار باتجربه برای هدایت AMG خواهیم داشت. این دو نفر فرایند توسعه‌ی AMG از جمله تضمین استراتژی الکتریکی سازی محصولات پرفورمنس در آینده را به پیش خواهند برد.

توبیاس موئرز رئیس فعلی AMG که از سال ۲۰۱۳ تاکنون در این سمت حضور داشته به درخواست خود این پست را ترک می‌کند تا از اول آگوست مدیرعامل استون مارتین لاگوندا باشد. با مدیریت موئرز AMG توانست سبد محصولات خود را دو برابر و میزان فروشش را چهار برابر کند.

کالنیوس اظهارات خود را این‌گونه پی گرفته است:

توبیاس موئرز برند AMG را به موفقیت فوق‌العاده‌ای رساند و ما باید از او تشکر صمیمانه‌ای داشته باشیم. ما احساسات متناقضی درباره ترک AMG توسط او داریم. از یک‌طرف ما یک مدیر ارشد را از دست داده‌ایم و از طرف دیگر می‌دانیم که تجربه او ارزش فوق‌العاده‌ای برای استون مارتین خواهد داشت، شرکتی که همکاری طولانی‌مدت و موفقی با ما دارد.

موئرز نیز به همین منوال گفته است:

من واقعاً از پیوستن به استون مارتین لاگوندا در این مرحله بسیار هیجان‌زده‌ام. من همیشه آرزوی دیدن خودروهای پرفورمنس را داشته‌ام و خوشحالم که برای این برند نمادین کار می‌کنم. من هم‌اکنون به هر دو شرکت نزدیک هستم.

اندی پالمر مدیر فعلی استون مارتین نیز با موافقت هیئت‌مدیره از مدیرعاملی کناره‌گیری می‌کند. پالمر که از سال ۲۰۱۴ تاکنون در این پست حضور دارد توانست سبد محصولات استون مارتین را نونوار کرده و شاسی‌بلند DBX را عرضه کند.

پالمر نیز اظهار داشته است:

حضور ۶ ساله در استون مارتین لاگوندا یک امتیاز ویژه بوده است. عرضه محصولات جدید از جمله DBX نشان دهنده‌ی توانایی‌های همکاران من است. من می‌خواهم از تیم مدیریتی و تمامی کارکنان برای تلاش‌ها و پشتیبانی‌هایشان به ویژه در زمان بحران کرونا تشکر کنم. من به همه شما افتخار می‌کنم و کار کردن با شما یک افتخار ویژه برای من بوده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.