تغییرات محصولات بی‌ ام‌ و برای بهار سال ۲۰۲۲ اعلام شد

تغییرات محصولات بی‌ام‌و برای بهار سال ۲۰۲۲ اعلام شد

بی‌ام‌و تقریباً هرساله به‌روزرسانی‌های روتین را برای محصولات خود در نظر می‌گیرد. حالا زمان بهبود محصولات باواریایی فرا رسیده است و شاهد نصب پیشرانه‌ها و تجهیزات جدید روی برخی محصولات پرطرفدار بی‌ام‌و هستیم. البته ذکر این نکته مهم است که اطلاعات منتشر شده فقط مختص مدل‌های بازار اروپا هستند.

طرفداران بی‌ام‌و احتمالاً از شنیدن اینکه سری ۲ کوپه جدید به پیشرانه ۲ لیتری توربوی جدید مجهز شده است خوشحال می‌شوند. این پیشرانه به‌صورت استاندارد با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک همکاری می‌کند و قدرت ۲۴۵ اسب بخاری خود را به چرخ های عقب می‌فرستد. تمامی نسخه‌های ۲۳۰i کوپه دارای لانچ کنترل هستند و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۵.۹ ثانیه‌ای را ثبت می‌کنند. مشتریان همچنین می‌توانند دیفرانسیل اسپورت M را برای خودروی خود سفارش دهند.

مدل اکتیوتورر که برادر کم هیجان تر سری ۲ کوپه است به سیستم چهار چرخ محرک مجهز می‌شود. مدل ۲۲۳i xDrive اکتیوتورر به پیشرانه ۴ سیلندر هیبریدی ملایم ۴۸ ولتی مجهز شده است و قدرت ۲۱۸ اسبی را به تمامی چرخ ها تحویل می‌دهد. قطعاً این مشخصات برای یک خودروی پرفورمنس نیست اما شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۶.۹ ثانیه‌ای باعث رفع نیازهای اکثر خریداران خواهد شد. این عملکرد برای یک ون خانوادگی کوچک بد نیست.

برسیم به سری ۴ گرن کوپه که پذیرای عضو جدیدی با نام ۴۳۰i xDrive گرن کوپه شده است. در بطن این کوپه چهار درب پیشرانه ۲ لیتری، سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک قرار گرفته است. با آغاز فصل بهار ۲۰۲۲، کراس اوورهای X3 و X4 به‌صورت استاندارد با سیستم کروز کنترل فعال عرضه خواهند شد.

اگر به مدل iX علاقه دارید پس باید بدانید رضایت‌بخش‌ترین خودروی الکتریکی بی‌ام‌و از مارس ۲۰۲۲ با دستیار پارک حرفه‌ای عرضه خواهد شد. این سیستم می‌تواند مانورهای مختلف را با مسیری به طول ۲۰۰ متر انجام دهد. سیستم موردبحث عملکردهایی همچون کنترل میدونی گاز، ترمز، فرمان و انتخاب دنده یک و عقب را انجام می‌دهد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.