تغییرات سیتروئن C4 کاکتوس فیس‌لیفت

تغییرات سیتروئن C4 کاکتوس فیس‌لیفت

کراس اوور عجیب و غریب سیتروئن C4 کاکتوس در حال حاضر سه ساله بوده و این خودروساز فرانسوی در حال آماده شدن برای معرفی نسخه فیس لیفت آن است.

انتظار می‌رود این خودرو به‌زودی معرفی گردد و البته تغییرات آن تنها به ظاهر ختم نشود. بخش عقب جدید و اصلاحات صورت گرفته در کابین نیز از دیگر ریزه‌کاری‌هایی خواهند بود که سیتروئن بر روی این خودرو انجام خواهد داد. همچنین گفته شده ضربه‌گیرهای هوایی مشهور سیتروئن نیز از این خودرو حذف خواهند شد.

چنین حرکتی می‌تواند برجسته باشد اگرچه که توجیه‌پذیر است زیرا کاکتوس فعلی به دلیل معرفی C3 ایرکراس جدید و C5 ایرکراس از جایگاه کنونی خود خارج شده است.

دو خودروی یاد شده به عنوان شاسی بلندهای سیتروئن انجام وظیفه خواهند کرد درحالی‌که C4 کاکتوس به یک هاچبک بدل خواهد شد و احتمالاً در کنار مدل سالخورده C4 خواهد نشست.

لیندا جکسون مدیرعامل سیتروئن گفته است:

C4 کاکتوس آماده تجربه کردن فیس لیفت است و اندکی تکامل یافته خواهد شد. این خودرو با تغییرات صورت گرفته بهتر از قبل خواهد بود. ما در سیتروئن هیچ کاری را به‌صورت مرسوم و سنتی انجام نمی‌دهیم.

مدیر برنامه‌ریزی پژو اضافه می‌کند:

ما می‌خواهیم یک جانشین داشته باشیم اما از طرفی خواهان حفظ انسجام استراتژی کنونی که همان برجسته و کارآمد بودن است هستیم. ما این خودرو را در کمتر یک سال آینده معرفی خواهیم کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.