تغییرات بزرگ در انتظار ب‌ام‌و سری ۵…

تغییرات بزرگ در انتظار ب‌ام‌و سری ۵…

همه می‌دانیم که ب‌ام‌و سری ۵ در معرض فیس لیفتی قریب‌الوقوع قرار دارد. این خودرو که در داخل کارخانه با کد G30 LCI شناخته می‌شود طبق انتظارات تغییرات گوناگون در بدنه و کابین خواهد داشت. همچنین نسخه پلاگین هیبریدی جدید این خودرو تولید خواهد شد. این خودرو نسبت به مدل کنونی ۵۳۰e بازار آمریکا تفاوت‌های زیادی خواهد داشت.

بیمر تودی می‌گوید سری ۵ بازنگری شده در هفته‌های آینده و شاید حتی هفته آینده معرفی شود. ۵۳۰e پلاگین هیبرید جای خود را به مدل جدید و قوی‌تر با نام ۵۴۵e خواهد داد.

درست همانند بزرگ‌تر یعنی سری ۷، سری ۵ پلاگین هیبرید نیز به پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو مجهز خواهد شد. مدل ۵۴۵e احتمالاً همان قدرت مدل ۷۴۵e را خواهد داشت و به این ترتیب شاهد ترکیب پیشرانه درون‌سوز و الکتریکی با قدرت کل ۳۸۹ اسب بخاری خواهیم بود.

قدرت این خودرو نسبت به خروجی ۲۴۸ اسبی ۵۳۰e بهبود قابل‌توجهی را نشان می‌دهد. با وجود قدرت بیشتر، ۵۴۵e شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت زیر ۵ ثانیه را خواهد داشت که بهتر از شتاب ۵.۹ ثانیه‌ای مدل ۵۳۰e است. ب‌ام‌و اخیراً ۵۳۰e را به دو صورت دیفرانسیل عقب و چهار چرخ محرک عرضه کرده اما هنوز مشخص نیست که مدل جدید ۵۴۵e نیز به این صورت در دسترس خواهد بود یا خیر.

ب‌ام‌و می‌گوید ۷۴۵e برد الکتریکی ۲۶ کیلومتری داشته اما انتظار می‌رود ۵۴۵e به خاطر ابعاد کوچک‌تر و وزن کمتر شعاع بهتری را ارائه کند. قیمت این خودرو نیز احتمالاً بالاتر از قیمت ۵۳۹۰۰ دلاری ۵۳۰e خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.