تعویق معرفی گرند واگونیر جدید

جیپ گرند واگونیر

معرفی نسل جدید جیپ گرند واگونیر تاکنون سروصدای زیادی به پا کرده است. در یک مرحله بحث معرفی آن به‌طور رسمی تأیید شده بود، ولی بعداً شایعاتی شنیده شدند که کمپانی فعلاً بحث نسل جدید این خودرو را کنسل کرده است. در همین راستا، آخرین گزارش از وب‌سایت اتو نیوز ترکیبی از این دو می‌باشد. طبق گزارش این نشریه، معرفی نسل جدید گرند واگونیر و همچنین مدل جدید تراک‌های رم در حال حاضر به تعویق افتاده است. به نظر می‌رسد این موضوع به رم ۱۵۰۰ کاملاً جدید مربوط نیست و این خودرو طبق گزارش‌های قبلی در سال ۲۰۱۹ وارد بازار خواهد شد.

اتو نیوز می‌گوید که این اطلاعات از یک منبع نامشخص در کمپانی به بیرون درز کرده است. چیزی در مورد این‌که چقدر بحث معرفی این دو نسل جدید به تعویض افتاده گفته نشده است. اتو نیوز در گزارش خود ادعا کرده است که دلیل تعویق معرفی نسل جدید این خودرو به دلیل صرفه‌جویی در هزینه‌های کمپانی برای جبران بدهی ۷ میلیارد دلاری آن‌هاست.

ما برای تأیید این موضوع با سخنگوی کرایسلر تماس گرفتیم ولی وی حاضر به اظهارنظر دراین‌باره نشد. حتی اگر این موضوع صحت داشته باشد، ما از این‌که فیات کرایسلر معرفی این محصولات را به تعویق می‌اندازد تعجب نخواهیم کرد. این کمپانی در سال‌های اخیر معرفی چندین مدل مختلف خودرو را به تعویق انداخته است. یک و نیم سال پیش بود که بحث معرفی نسل جدید تمام شاسی‌بلندها و تراک‌های مهم فیات کرایسلر ازجمله همین گرند واگونیر و مجموعه مدل‌های رم به تعویق افتاده بود.

با توجه به قیمت پایه ۱۳۰ هزار دلاری گرند واگونیر، امیدواریم کمپانی هر چه زودتر نسبت به واردکردن این خودرو به بازار اقدام کند. حاشیه سوی یک شاسی‌بلند با این قیمت پایه می‌تواند کمک زیادی به جبران بدهی‌های کمپانی بکند.

منبع: autoblog

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.