تعلیق همکاری مرسدس و ب‌ ام‌ و در زمینه تکنولوژی خودران

تعلیق همکاری مرسدس و ب‌ام‌و در زمینه تکنولوژی خودران

تابستان سال پیش بود که مرسدس و ب‌ام‌و یک همکاری مشترک برای توسعه نسل بعدی تکنولوژی‌های خودران و پارک خودکار را کلید زدند. گفته می‌شد این تکنولوژی‌ها در سال ۲۰۲۴ وارد خودروهای سواری خواهند شد.

اما حالا این دو شرکت به‌صورت موقت اقدام به تعلیق همکاری‌ها کرده و روی مسیر توسعه شخصی خود که شاید شامل همکاری با شرکت‌های دیگر باشد تمرکز کرده‌اند.

مرسدس و ب‌ام‌و تأکید کرده‌اند همکاری آن‌ها شاید در آینده از سر گرفته شود. یکی از اعضای هیئت‌مدیره ب‌ام‌و گفته است:

ما به‌صورت سیستماتیک توسعه بیشتر تکنولوژی و پلتفرم خود با شرکایی همچون اینتل، فیات-کرایسلر و Ansys را ادامه می‌دهیم. نسل فعلی تکنولوژی ما ظرفیت بسیار قوی و پایداری دارد. با وجود حسگرهای بسیار قوی و توان محاسباتی بالا، سیستم ماژولار ما باعث شده در موقعیت فوق‌العاده‌ای قرار گرفته و هر آنچه را که مشتریان نیاز دارند در اختیارشان قرار دهیم.

به همین منوال یکی از مدیران مرسدس نیز اظهار داشته است:

دیجیتالی سازی یک ستون استراتژیک مهم برای مرسدس بنز است. برای آماده شدن در برابر چالش‌های آتی محیط متغیری که خواهیم داشت احتمالات همکاری با شرکایی خارج از صنعت خودرو را بررسی می‌کنیم.

اگرچه این دو شرکت مشهور اقدام به تعلیق همکاری در زمینه تکنولوژی خودران کرده‌اند اما در سایر زمینه‌ها همچنان با یکدیگر همکاری خواهند کرد. در سال ۲۰۱۵ بود که مرسدس و ب‌ام‌و با آئودی همکاری کردند تا پلتفرم HERE را بخرند. مرسدس و BMW همچنین در سال پیش سرویس‌های حمل‌ونقل یکدیگر را در جوینت ونچری جداگانه به اشتراک گذاشتند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
13 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.