تعریف و تمجید ایلان ماسک از خودروسازان چینی!

تعریف و تمجید ایلان ماسک از خودروسازان چینی!

ایلان ماسک در کنگره خودروهایی با انرژی‌های جدید حالتی جالب داشت. او در پیام خود به کنگره خودروسازان چینی را تحسین کرده و گفته که در رقابتی‌ترین بازار دنیا حضور دارد.

بلومبرگ می‌گوید نظرات ماسک را می‌توان به عنوان بخشی از تلاش‌هایش درباره بهبود وجهه و تصویر تسلا در چین ارزیابی کرد. ماسک گفته است: “من حس احترام فوق‌العاده‌ای برای بسیاری از خودروسازان چینی قائلم.” او افزوده که خودروسازان این کشور به‌طور ویژه‌ای در زمینه نرم‌افزار قوی هستند. ماسک افزوده است:

احساسات عمومی و حمایت از خودروهای الکتریکی در نقطه‌ای قرار گرفته که قبلاً هرگز دیده نشده است زیرا آن‌ها می‌دانند که این خودروها آینده را تشکیل می‌دهند.

تسلا پس از آنکه با استقبال گرمی در چین مواجه شد ماه‌های مشکلی را پشت سر گذاشته است. چین بازاری حیاتی برای این خودروساز بوده زیرا چین عنوان بزرگ‌ترین بازار خودروهای الکتریکی را یدک می‌کشد.

این خودروساز در ماه می آمار فروش کاهشی را تجربه کرد که دلیل آن انتقادات عمومی و دولتی بود. انتقادات زیادی به بخش خدمات پس از فروش تسلا وارد شده و رسانه‌های محلی می‌گویند مواضع متکبرانه و مغرورانه این خودروساز در چین غیرقابل‌قبول می‌باشد.

مقامات چینی نیز به تسلا و ذخیره داده‌های مصرف‌کنندگان چینی مشکوک شده‌اند. حتماً می‌دانید که این کشور از ورود محصولات تسلا به برخی مکان‌های حساس ممانعت کرده است.

ماسک درباره امنیت داده‌ها نیز سخن گفته و تأکید کرده این کمپانی با مقامات محلی همکاری کرده تا از امنیت داده‌ها اطمینان حاصل کند.

چین در حال توسعه سیستم‌های هوشمندی است که خواهند توانست داده‌های فرستاده شده توسط خودروها به سایر کشورها را ردیابی کنند. این سیستم که مسیر انتقال داده‌ها را تحلیل می‌کند روی برخی خودروهای خودروسازان خارجی از جمله تسلا نصب و تست شده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.