تعدیل نیروی تسلا برای ارزان تمام شدن مدل ۳!

تسلا اعلام کرد ۷ درصد نیروی کاری خود یا به عبارتی بیش از ۳ هزار نفر را اخراج خواهد کرد. این حرکت به منظور تولید نسخه‌های ارزان‌تر مدل ۳ جدید صورت می‌گیرد.

حرکت جدید تسلا باعث شده ارزش سهام این شرکت حدود ۸.۴ درصد افت کند. در ایمیلی که تسلا به کارکنان خود فرستاده آمده است:

متأسفانه ما انتخاب دیگری نداریم اما مجبوریم حدود ۷ درصد از کارکنان تمام‌وقت خود را تعدیل کنیم و تنها کارکنان و قراردادهای کلیدی را حفظ نماییم.

این دومین باری است که تسلا اقدام به تعدیل نیرو می‌کند. در ژوئن سال قبل ۹ درصد نیروی کاری این شرکت اخراج شد هرچند تسلا اندکی پس از این اتفاق و به منظور افزایش تولید مدل ۳ اقدام به استخدام کارکنان جدید نمود.

این کمپانی افزوده است:

تسلا نیازمند این تعدیل نیرو و درعین‌حال افزایش تولید مدل ۳ خواهد بود و باید در ماه‌های آینده بهبودهای زیادی در بخش مهندسی ساخت خود به وجود آورد. تولید انبوه و بهبودهای طراحی ساخت به منظور رسیدن به هدف تولید مدل ۳ ارزان‌تر حیاتی است و راه دیگری جز این وجود ندارد.

تسلا می‌داند که به منظور فروش بیشتر خود در تمامی بازارها باید تا ماه می حداقل اقدام به عرضه‌ی نسخه‌ی رده میانی مدل ۳ بکند. این خودروساز گفته است:

ما در برابر رقبای زیاد و سرسختی قرار داریم؛ بنابراین تسلا باید سخت‌تر از دیگران کار کند تا به حیات خود ادامه داده و درعین‌حال محصولات در دسترس و پایداری بسازد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.