تصویری جدید از کابین تسلا مدل ۳

تصویری جدید از کابین تسلا مدل ۳

برای اولین بار تصویری از کابین تسلا مدل ۳ در خیابان منتشر شده است.

زمانی که این خودروساز اوایل امسال مدل ۳ را در فرم پروتوتایپ رونمایی کرد، کابین خودرو بسیار خالی به نظر می‌رسید و هیچ نوع نشان‌دهنده، سوئیچ و یا اهرم مرسومی وجود نداشت. تصویری که از کابین مدل ۳ منتشر شده با تصاویر مدل مفهومی یکسان است و با اینکه پست رسمی اینستاگرام تسلا حذف شده اما شانس زیادی وجود دارد که این کابین در حقیقت کابین حقیقی مدل ۳ نیست.

در حقیقت، در ادامه‌ی پیش‌نمایش این خودرو ایلان ماسک اعلام کرده که کابین نهایی مدل ۳ متفاوت از نسخه‌ی مفهومی خواهد بود. او در توئیتر گفته که فرمان چهارگوش مدل کانسپت راهی به مدل تولیدی نخواهد یافت.

ویژگی که در خودروی تولیدی نیز دیده خواهد شد صفحه‌نمایش لمسی بزرگ و سیستم اطلاعات سرگرمی خواهد بود. این صفحه‌نمایش که پیش‌ازاین در مدل مفهومی مدل S دیده شده از نوع عمودی بوده و در داشبورد جای گرفته است. همانند سایر مدل‌های تولیدی، همه‌ی عملکردهای اصلی خودرو از طریق این صفحه‌نمایش در دسترس خواهند بود.

موردی که بدون پاسخ باقی‌مانده، بودن یا نبودن نشان‌دهنده‌های خودرو است. ماسک درباره اینکه مدل ۳ همانند مدل‌های S و X نشان‌دهنده‌ها را خواهد داشت یا خیر چیزی نگفته است. تصویر گرفته شده نیز چیزی را مشخص نمی‌کند. امکان دارد که تسلا سرعت‌سنج، محدوده حرکتی و کیلومتر شمار را داخل صفحه لمسی ادغام کند و یا از هدآپ دیسپلی بهره بگیرد. شاید هم مجموعه‌ای از نشان‌دهنده ها در محصول نهایی حضور داشته باشند.

تسلا مدل ۳ هر چه که باشد باید تا سال آینده و رونمایی مدل تولیدی منتظر ماند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.