تصمیم مرسدس برای ساخت خودرو در مصر

تصمیم مرسدس برای ساخت خودرو در مصر

مرسدس بنز می‌خواهد تأسیسات خود در سراسر جهان را گسترش دهد و کشور مصر نامزد اصلی برای افتتاح کارخانه‌ی جدید این خودروساز آلمانی می‌باشد.

اگرچه گفت‌وگوها فعلاً به نتیجه‌ای نرسیده اما این کارخانه می‌تواند با همکاری شریکی محلی ساخته شود. این را یکی از اعضای هیئت‌مدیره‌ی مرسدس پس از دیدار با رئیس‌جمهور مصر عبدل فتاح السیسی گفته است.

این عضو هیئت‌مدیره مرسدس افزوده است:

مصر محلی جذاب و رقابتی برای تولید و حمایت لجستیکی است. با برنامه‌ی مونتاژ در این کشور ما مطمئناً قادر خواهیم بود موقعیت خود در بازار را گسترش بخشیم.

مقامات مصری نیز علاقه‌ی خود برای حمایت از این کارخانه را اعلام کرده‌اند. السیسی رئیس‌جمهور این کشور گفته است:

ما از تصمیم مرسدس بنز برای ساخت و مونتاژ محصولات خود در مصر استقبال می‌کنیم. این کار نشان‌دهنده‌ی بهبود فضای سرمایه‌گذاری در مصر می‌باشد.

اگرچه همه‌چیز طبق برنامه پیش برود و مرسدس تصمیم نهایی برای افتتاح کارخانه در این کشور را بگیرد، احتمال همکاری مرسدس با مقامات محلی در پروژه‌های زیرساختی این کشور هم وجود دارد. مرسدس پیشنهادها و تجارب خود در بخش حمل‌ونقل الکتریکی و سیستم‌های خودران را برای شهرهای هوشمند برنامه ریزی شده برای مصر ارائه کرده است.

عضو هیئت‌مدیره مرسدس اضافه کرده است:

با وجود سبد محصولات گسترده و خلاقیت‌های صورت گرفته در بخش الکتریکی، ما آماده‌ی حمایت از ایده‌های مقامات مصری در پروژه‌های مرتبط هستیم.

دایملر از سال ۱۹۹۹ تاکنون و از طریق شرکت مرسدس بنز مصر S.A.E در این کشور حضور داشته است. این شرکت بیش از ۱۰۰۰ شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده و سازمان صادرات و فروش و بخش قطعات یدکی خاص خود را دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.