تصمیم‌گیری فولکس‌واگن در مورد آیندهٔ بوگاتی، لامبورگینی و دوکاتی تا ماه آینده

تصمیم‌گیری فولکس‌واگن در مورد آیندهٔ بوگاتی، لامبورگینی و دوکاتی تا ماه آینده

چندی پیش انتشار گزارشی مبنی بر احتمال فروش بوگاتی توسط گروه فولکس‌واگن به شرکت ریماک سروصدای زیادی به پا کرد اما در این رابطه هیچ‌یک از طرفین اظهارنظری نکردند. حال اما مدیران ارشد گروه فولکس‌واگن تأیید کرده‌اند که این شرکت در حال بررسی آیندهٔ برندهای بوگاتی، لامبورگینی و دوکاتی است. هیئت‌مدیره و مقامات این غول خودروسازی ماه آینده دربارهٔ یک استراتژی جدید به بحث و گفتگو خواهند پرداخت. هدف اصلی این استراتژی دو برابر کردن ارزش شرکت تا ۲۰۰ میلیارد یورو است.

همکاری‌های تکنولوژیک میان لامبورگینی، بوگاتی و دوکاتی، بازنگری در ساختار این برندها و حتی فروش آن‌ها ازجمله راهکارهای احتمالی در استراتژی جدید گروه فولکس‌واگن خواهند بود. دو مدیر فولکس‌واگن که نخواسته‌اند نامشان فاش شود، به رویترز گفته‌اند این شرکت باید اطمینان حاصل کند آیا درعین‌حالی که همچنان به سرمایه‌گذاری میلیاردی برای الکتریکی کردن خودروهای پرفروش و تولید انبوه خود ادامه می‌دهد، منابع کافی برای توسعهٔ پلت‌فرم‌های الکتریکی برای این برندهای کوچک را هم دارد یا نه.

در سال ۲۰۱۹ لامبورگینی ۴,۵۵۴ دستگاه فروش داشت درحالی‌که فروش بوگاتی تنها ۸۲ دستگاه بوده است. در این سال دوکاتی هم موفق به فروش ۵۲ هزار دستگاه موتورسیکلت شده است. با توجه به این میزان فروش، مدیران فولکس‌واگن هنوز در مورد سرمایه‌گذاری برای توسعهٔ محصولات الکتریکی برای این برندها قانع نشده‌اند زیرا ممکن است مدل‌های الکتریکی این سه برند از سوی طرفداران و خریداران آن‌ها چندان مورد استقبال قرار نگیرد.

مدیر اجرایی گروه فولکس‌واگن هربرت دیس هم فعلاً حاضر به اظهارنظر در مورد سرنوشت این برندهای سطح بالا نشده است اما در مصاحبه‌ای با رویترز گفته است که این شرکت باید خود را در دورهٔ وسایل نقلیهٔ الکتریکی و خودران بازآفرینی کند. دیس دراین‌باره گفته است:

برندها باید با توجه به نیازهای جدید سنجیده شوند. با الکتریکی شدن، دیجیتالی شدن و اتصال وسایل نقلیه، فضای جدیدی برای مانور دادن وجود خواهد داشت و هر برند باید جایگاه خود را پیدا کند

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.