تصاویر مخفیانه از بنزهای جدید

تصاویر مخفیانه از بنزهای جدید

بنز کلاس B فیس لیفت در حال تست، شکار عکاسان شد. این بار این خودرو پوشش کمتری را دارا بود و به همین خاطر جزئیات بهتری را می‌توان مشاهده نمود. نمای این خودرو تقریباً با سلف خود یکسان است اما به نظر می‌رسد که مدل فیس لیفت از سپر جلوی جدید به همراه جلوپنجرهٔ اصلاح‌شده سود می‌برد. در نمای عقب نیز می‌توانیم به چراغ‌های دوباره طراحی ‌شده و سیستم اگزوز دوگانهٔ جدیدی اشاره کنیم که بهتر از قبل با سپر عقب هماهنگ شده است.

داخل کابین پوشانده شده است اما نوع پوشش‌ها نشان می‌دهد که احتمال استفاده از غربیلک فرمان جدید و سوئیچ‌ها و کنترل‌های الکتریکی اصلاح‌شده زیاد است.

موتورها نیز احتمال دربردارندهٔ گزینه‌های معمول خواهند بود اما مطمئناً اصلاحاتی را برای ارتقا عملکرد و کاهش مصرف سوخت خواهند داشت.

مرسدس بنز B کلاس ۲۰۱۵ احتمالاً اواخر امسال معرفی می‌شود بنابراین ممکن است که آن را در موتورشو پاریس ببینیم.

اما یک تصویر مخفی جدید از مرسدس بنز GT AMG را نیز ببینید. همهٔ ما تقریباً مطمئن هستیم که اکثر شما از تیزرهای مرسدس دربارهٔ مدل AMG GT خسته شده‌اید اما این بار ما خبر قابل‌توجهی را برای شما به ارمغان آورده‌ایم: نمای داخلی AMG GT بدون هرگونه پوشش و کاور.

در میان چندین تیزری که در این چند ماهه از این خودرو پخش شده، بخش اعظم کابین دیده شده است اما آن تصاویر فقط رندر بودند بنابراین دیدن تصویر واقعی کابین نکتهٔ با ارزشی است. در ماه فوریه عکسی از کابین این خودرو با پوشش به بیرون درز کرد. اما حالا تصویر و نمای بهتری را در اختیار داریم.

واقعاً نکته‌ای برای انتقاد وجود ندارد. ولی شاید در رابطه با نمایشگر ساده و ایستاده آن‌هم در چنین مدل سطح بالایی شما انتظار طراحی بهتری را داشتید هرچند این موضوع کاملا سلیقه‌ای است. ما اطلاعاتی دربارهٔ اینکه این تصویر کجا گرفته شده است نداریم اما شما می‌توانید کاپوت خودرو را ببینید که با کاورهای سبز/زرد و سیاه پوشش داده شده است. انتظار می‌رود که نمایش کامل این خودرو در ۱۸ شهریور باشد و نمایش آن در موتورشو پاریس کامل گردد. فروش این مدل نیز از مارس سال ۲۰۱۵ شروع خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.