تصاویر جاسوسی هوندا سیویک تایپ R فیس‌لیفت

تصاویر جاسوسی هوندا سیویک تایپ R فیس‌لیفت

حدود یک سال و نیم از زمان رونمایی هوندا سیویک تایپ R می‌گذرد و به نظر می‌رسد اولین حضور این خودرو در اتاق عمل رقم خورده است.

این نمونه‌های پیش‌تولیدی که اخیراً در خلال تست‌ها در اروپا دیده شده‌اند دارای نمای جلوی پوشانده شده‌ای هستند که تقریباً مشابه نمونه‌ی کنونی است. البته بررسی دقیق‌تر نشان می‌دهد ورودی‌های هوا اصلاح شده و برخی بازنگری‌های کوچک نیز رخ داده‌اند.

این تغییرات در نمای عقب نیز ادامه یافته به گونه‌ای که پروتوتایپ سفیدرنگ به سپر اصلاح شده‌ای مجهز شده که دارای عناصر افقی می‌باشد. پروتوتایپ قرمزرنگ نیز دارای نمای عقب مدل فعلی و بال عقب کاملاً کوچک‌تر است.

به نظر می‌رسد کلیت طراحی تایپ R تغییری نداشته بنابراین احتمال نمی‌رود کابین نیز دست‌خوش تغییرات زیادی شود. البته ممکن است این خودرو به سیستم اطلاعات سرگرمی به‌روز شده‌ای مجهز شود که دارای اهرم تنظیم صدای جدیدی باشد. این یک تغییر کوچک است اما باعث خواهد شد سیویک تایپ R هماهنگی بهتر با محصولات جدیدتر هوندا همچون اینسایت و پایلوت فیس لیفت داشته باشد.

چیز زیادی درباره این خودرو نمی‌دانیم و مشخص نیست که آیا تغییری در زیر کاپوت نیز رخ می‌دهد یا خیر. صرف‌نظر از اتفاقاتی که رخ می‌دهد، مدل فعلی دارای پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۳۰۶ اسب بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متر است. این پیشرانه به یک گیربکس ۶ سرعته دستی متصل شده که نیرو را از طریق یک دیفرانسیل لغزش محدود به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

هوندا سیویک تایپ R جدید خودروی کاملاً پرقدرت و رکوردشکنی محسوب می‌شود زیرا در پیست‌های مشهور اروپایی همچون نوربرگ رینگ، اسپا فرانکوشمپس، سیلورستون و… رکوردهای جدیدی ثبت کرده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 16 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.