تصاویر جاسوسی شاسی‌ بلند جدید هاوال M6

تصاویر جاسوسی شاسی‌بلند جدید هاوال M6

جدیدترین شاسی‌بلند کمپانی چینی هاوال شکار عکاسان صنعتی شده است. جدیدترین عضو خانواده بی‌پایان شاسی بلندهای هاوال با نام M6 شناخته می‌شود. این خودرو قبلاً نام H6 را با خود به همراه داشت.

این خودرو بر پایه همان پلتفرم H6 قدیمی ساخته شده است. جالب آنکه H6 قدیمی صرف‌نظر از عرضه نسل جدید همچنان در حال تولید است. M6 جدید از همان پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوی ۱۵۰ اسبی H6 قدیمی استفاده کرده و یک گیربکس ۶ سرعته دستی یا اتوماتیک نیرو را به چرخ‌ها انتقال می‌دهد. فاصله بین محورهای دو خودرو نیز یکسان است.

این خودرو از نظر جایگاه بین H6 قدیمی و h6 جدید قرار خواهد گرفت. در واقع M6 نسخه اسپورت H6 قدیمی خواهد بود و این بار هم اهمیتی ندارد که این کمپانی چینی در حال فروش H6 کوپه می‌باشد!

کابین خودرو جدید است. یک صفحه لمسی با ابعاد مناسب، نشان دهنده‌های آنالوگ، ترمزدستی مرسوم و اهرم تعویض دنده مشابه خودروهای MPV از شاخصه‌های کابین این خودرو محسوب می‌شوند. همچنین دوخت‌ها و خطوط قرمز داخل کابین احساس اسپورت بودن را منتقل می‌کنند.

این خودروی ویژه نشانی آبی دارد که نشان‌دهنده M6 با لیبل آبی است. M6 با لیبل قرمز نیز در راه خواهد بود؛ اما H6 که حالا M6 نام دارد در نمایشگاه گوانگژو با نشان قرمز به نمایش درآمده بود و دقیقاً مشابه همین خودرو بود. خب پس تفاوت آن‌ها در چه خواهد بود؟ باید منتظر بمانیم تا ببینیم کارهای عجیب این خودروساز چینی به کجا خواهد رسید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
13 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.