تصاویر جاسوسی جدید از نسل جدید مرسدس C کلاس با پوشش‌های اندک

تصاویر جاسوسی جدید از نسل جدید مرسدس C کلاس با پوشش‌های اندک

هرچند تاکنون تصاویر جاسوسی، رندرها و حتی نمونه‌های بدون پوششی از نسل جدید مرسدس بنز C کلاس دیده‌ایم ولی حالا تصاویر جدیدی از این سدان لوکس آلمانی منتشر شده که می‌توان آن‌ها را جذاب‌ترین تصاویر از C کلاس جدید دانست زیرا پوشش‌های استتاری بسیار اندکی دارند. البته در این تصاویر هنوز هم جلو و عقب خودرو تا حد زیادی پوشانده شده ولی بااین‌حال شکل کلی خودرو و خطوط طراحی آن کاملاً قابل‌رؤیت است.

همان‌طور که انتظار می‌رود، طراحی نسل جدید C کلاس طبق زبان طراحی اخیر مرسدس شکل گرفته که پیش‌ازاین در فیس‌لیفت E کلاس و نسل جدید S کلاس دیده بودیم. طراحی دماغهٔ C کلاس جدید اما با چراغ‌های مثلثی بیش از آنکه به S کلاس شبیه باشد به E کلاس شباهت دارد. در عقب خودرو نیز چراغ‌های افقی به چشم می‌خورد که به نظر می‌رسد نسبت به برادران بزرگ‌تر، در مکان بالاتری قرار گرفته باشند؛ بنابراین شاید واقعاً برای اولین بار این چراغ‌های افقی مرسدس، زیبا به نظر برسند. سپرهای برجسته‌تر، رکاب‌های اسپرت و رینگ‌های پنج پرهٔ دوتایی AMG با طراحی بسیار آشنا هم نشان می‌دهند خودرویی که در این تصاویر دیده می‌شود به کیت بدنهٔ AMG Line مجهز است. درمجموع، طراحی کلی نسل جدید C کلاس کمی پویاتر از E کلاس و S کلاس به نظر می‌رسد.

C کلاس جدید در داخل تا حد زیادی از S کلاس وام خواهد گرفت زیرا تصاویر جاسوسی قبلی همان صفحه آمپر دیجیتالی مستقل و نمایشگر عمودی اطلاعاتی-سرگرمی S کلاس را نشان داده‌اند. در بخش فنی هم باید انتظار پیشرانه‌های هیبریدی خفیف EQ Boost و پلاگین‌هیبریدی را داشته باشیم درحالی‌که برای مدل C63 AMG گزارش‌هایی به استفاده از قوای محرکهٔ هیبریدی با موتور ۲ لیتری چهار سیلندر اشاره داشته‌اند. فعلاً در این رابطه هیچ‌چیز رسمی نیست ولی گفته می‌شود این قوای محرکه بیش از ۵۰۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت. انتظار می‌رود نسل جدید مرسدس بنز C کلاس تا پیش از پایان امسال رسماً رونمایی شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.