تصاویر جاسوسی بدون پوشش از مرسدس G کلاس ۴×۴ ۲ جدید

تصاویر جاسوسی بدون پوشش از مرسدس G کلاس ۴×۴ ۲ جدید

در نسل قبلی G کلاس، مرسدس بنز نسخهٔ ویژه‌ای از آن‌را با نام G500 4×4۲ ارائه کرد که با برخورداری از ویژگی‌هایی مثل اکسل‌های پورتال، توانایی‌های آفرود خارق‌العاده‌ای داشت. حال مشخص شده داستان این هیولای آفرود به پایان نرسیده است زیرا تصاویر جاسوسی جدیدی که به‌تازگی منتشر شده‌اند نشان می‌دهند مرسدس بنز در حال کار روی ساخت جانشینی برای G500 4×4۲ است. با توجه به این تصاویر، مرسدس بنز قصد ساخت یک ۴×۴۲ جدید را بر اساس نسل کنونی G کلاس دارد.

عکاسان جاسوس توانسته‌اند از فاصله‌ای نزدیک از نمونهٔ آزمایشی G کلاس ۴×۴۲ عکس بگیرند تا بتوانیم به‌طور واضح همهٔ ویژگی‌های آن‌را ببینیم. اصلی‌ترین ویژگی این ماشین مثل نسل قبلی، اکسل‌های پورتال و چرخ‌های بسیار بزرگ است که فاصلهٔ زیادی را از سطح زمین ایجاد کرده‌اند. غیرازاین ویژگی، سایر تفاوت‌های ۴×۴۲ نسبت به نسخه‌های معمولی G کلاس مدل ۲۰۲۰ شامل بچه گلگیرها و پله رکاب‌های عریض‌تر به همراه سپرهای جلو و عقب جدید با یک قطعهٔ فولادی اضافی در عقب می‌شود.

عکاسان جاسوس اما موفق به گرفتن تصاویر از داخل خودرو نشده‌اند و بنابراین فعلاً نمی‌دانیم داخل این نسخهٔ ۴×۴۲ چه تفاوت‌هایی با نسخه‌های معمولی خواهد داشت. بااین‌حال در تصاویر بیرونی خودرو می‌توان لوازم جانبی جالبی مثل باربند بزرگ روی سقف با دو نوار LED یکپارچه در جلو، نردبان عقب برای دسترسی به باربند و زاپاس‌بند منحصربه‌فردی روی درب صندوق بار را مشاهده کرد.

هنوز مشخص نیست که این مدل جدید مثل نسل قبلی همچنان G500 4×4۲ نام خواهد داشت یا به G63 4×4۲ AMG تغییر نام خواهد داد. همچنین فعلاً اطلاعات رسمی از پیشرانهٔ این ۴×۴۲ جدید هم در دست نیست. البته همهٔ ما میدانیم که این خودرو قطعاً به پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربوی مرسدس مجهز خواهد بود که امروزه در اکثر محصولات AMG دیده می‌شود اما سؤال بزرگ میزان قدرت این موتور است.

برای یادآوری، پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربوی G500 4×4۲ قبلی ۴۲۵ اسب بخار قدرت و ۶۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کرد. این دقیقاً همان خروجی‌ای است که موتور G500 استاندارد کنونی دارد اما احتمالاً برای نسخهٔ ۴×۴۲ موتور مدل بالا ردهٔ G63 با ۵۸۵ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور مناسب‌تر خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.