تصاویر جاسوسی ام‌ جی ۶ جدید در چین

تصاویر جاسوسی ام‌جی ۶ جدید در چین

اولین تصاویر جاسوسی از ام جی ۶ جدید منتشر شده است. گفته شده این خودرو در نیمه‌ی دوم سال جاری وارد بازار چین خواهد شد. ام جی ۶ جدید بجای فرم بدنه‌ی فست‌بک از فرم مرسوم سدان بهره خواهد برد. این خودرو بر پایه‌ی همان پلتفرم Roewe i6 ساخته شده و از همان پیشرانه‌ها و کابین این خودرو استفاده خواهد کرد.

نسل فعلی ام جی ۶ علیرغم اینکه از ظاهری که تداعی کننده سرعت بود بهره می‌برد اما در امر فروش به موفقیت چندانی دست نیافت. قیمت این خودرو از ۱۱۹۸۰۰ یوان آغاز شده و به ۱۸۱۸۰۰ یوان می‌رسد. دو پیشرانه‌ی ۱.۸ لیتری ۱۳۳ اسب بخاری و ۱.۸ لیتری توربو با قدرت ۱۶۰ اسب بخار برای این خودرو ارائه می‌شوند.

Roewe i6 یاد شده تنها چندی است که وارد بازار چین شده است. بهای این خودرو نیز در بازه‌ی ۸۹۸۰۰ تا ۱۴۳۸۰۰ یوان بوده و تنها یک پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۶۹ اسب بخار در دسترس است. گفته شده بعداً پیشرانه‌ی ۳ سیلندر ۱ لیتری توربو و نسخه‌ی هیبریدی نیز به طیف محصولات اضافه خواهد شد.

ام جی ۶ جدید نیز دقیقاً از همان پیشرانه‌ها استفاده خواهد کرد. در تصاویر جاسوسی منتشر شده از نسل جدید ام جی ۶ می‌توانیم فرم بدنه‌ی سدان را ببینیم. فردی روی شیشه‌ی عقب نمونه‌ی تست شده نوشته “هرگز نگویید هرگز!” هرچند نمی‌دانیم منظور از این نوشته چیست.

کابین این خودرو دقیقاً مشابه Roewe i6 است و حتی نشان Roewe روی غربیلک فرمان به چشم می‌خورد!

کابین خودرو ظاهر خوبی دارد اما بهتر بود که تمایز بیشتری بین نسل جدید ام جی ۶ و این خودرو وجود می‌داشت.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.