تصادف ناگوار ب‌ام‌و M4 و فراری کالیفرنیا

تصادف ناگوار ب‌ام‌و M4 و فراری کالیفرنیا

خب این ناشیانه است. مالک ب‌ام‌و M4 با رنگ قرمز یخی خودروی خود را به فراری کالیفرنیای قرمزرنگ کوبیده است. مسئله این است که M4 درست از جلو با بغل فراری بخت‌برگشته تصادف کرده است.

یک حسی درباره‌ی راننده‌های خودروهای M ب‌ام‌و وجود دارد که خواه‌ناخواه تضمین شده و آن حس این است که راننده‌ها می‌خواهند بی‌پروا باشند و به راننده‌های دیگر بفهمانند که کمترین اهمیتی به حضور آن‌ها در جاده نمی‌دهند. مخصوصاً خودروهایی با رنگ یخ زده و رینگ‌های افترمارکتی مثل همین خودرو! این تصادف هیچ کمکی به بهبود آن تصور ایجاد شده نمی‌کند.

البته باید اعتراف نمود که راننده‌های فراری نیز شهرت و اعتبار بهتری ندارند اما به نظر می‌رسد که در این واقعه مقصر راننده‌ی ب‌ام‌و است که از بغل به فراری کوبیده و آن را به پیاده‌رو رانده است. با توجه به شدت تصادف می‌توان حدس زد که هر دو راننده رانندگی بی‌ملاحظه و بی‌پروایی داشته‌اند.

خوشبختانه به نظر می‌رسد که هیچ‌کسی در این حادثه آسیب ندیده و این مهم‌ترین چیز است. هرچند به نظر می‌رسد که هر دو خودرو کار زیادی دارند اما با این حال بسیار امن و مستحکم بوده‌اند. M4 به خوبی خود را حفظ کرده و به نظر می‌رسد که هیچ آسیب واقعی به سرنشین‌ها وارد نشده است. هرچند پس از تصادف شاهد نشتی مایعات از خودرو بوده‌ایم.

اما هنوز هم جای خجالت است که می‌بینیم چنین خودروهای زیبایی در چنین تصادفاتی از بین می‌روند. مخصوصاً این حس وقتی تشدید می‌شود که می‌فهمیم می‌توان از چنین وقایعی پیشگیری نمود.

امیدواریم در هیچ کجای دنیا علی‌الخصوص میهن عزیزمان شاهد از دست رفتن جان انسان‌ها و در مرتبه‌ی بعد نابود شدن خودروها نباشیم.

منبع: bmwblog

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.