تصادف راننده مست چینی و دروغ‌گویی درباره اتوپایلوت تسلا!

تصادف راننده مست چینی و دروغ‌گویی درباره اتوپایلوت تسلا!

راننده یک دستگاه تسلا مدل X دارای اتوپایلوت در چین پس ازتصادف این شاسی‌ بلند الکتریکی در هانگژو پکن با توقیف گواهینامه‌اش نقره‌داغ شد. به گزارش teslarati به نقل از رسانه های محلی، راننده این خودرو پس از شرب خمر در شام تصمیم گرفت پشت فرمان ننشیند و به همین خاطر از دوستان خود خواست او را به خانه برسانند اما آن‌ها فقط می‌توانستند راننده مدل X را در ورودی شمالی همان پارک  ملاقات کنند.

این راننده که بر سر دوراهی قرار گرفته بود به پلیس گفت که در صندلی سرنشین جلوی تسلا نشسته و از سیستم اتوپایلوت خواست او را به ورودی شمالی پارک برساند. طبق ادعای او این تصمیم جواب نداده و تسلا مدل X نهایتاً از مسیر خارج شده و با یک نیمکت پارک برخورد می‌کند. پلیس با حضور در صحنه تصادف اقدام به گرفتن تست الکل از این راننده کرد و میزان الکل موجود در خون او ۸۶.۶ میلی‌گرم در ۱۰۰ میلی‌لیتر خون بود که باعث شد سریعاً به خاطر رانندگی در حالت مستی بازداشت شود. آنچه باعث بدتر شدن وضعیت این راننده شد به خود تسلا مربوط می‌شود که سریعاً تشخیص داد او برخلاف ادعایش روی صندلی سرنشین جلو ننشسته و در زمان تصادف واقعاً روی صندلی راننده بود. در واقع تا زمانی که فردی روی صندلی راننده محصولات تسلا ننشیند خودرو استارت نخواهد خورد.

البته ویدئوهای زیادی در اینترنت وجود دارد که افراد با روش‌های مختلف سیستم اتوپایلوت را فریب می‌دهند تا بدون قرارگیری روی صندلی راننده این سیستم را به کار بیاندازند که درصورت تصادف کلیه مسئولیت‌ها برعهده شخص خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که سیستم اتوپایلوت تسلا در زمان وقوع تصادف فعال بوده یا نه و اینکه آیا مالک مست واقعاً خودش رانندگی می‌کرده است یا خیر. به‌هرحال پلیس شدیداً با این فرد خاطی برخورد کرده و گواهینامه‌اش را به مدت ۵ سال باطل کرده است. این روزها بیش از هر زمان دیگری نام تسلا و سیستم خودران یا اتوپایلوت آن بر سر زبان‌ها افتاده و در میدونی نیز بحث‌های داغی بین کاربران عزیز درباره کیفیت عملکرد این تکنولوژی شکل می‌گیرد. نظر شما چیست؟ اتوپایلوت تسلا واقعاً آن‌طور که خود کمپانی و طرفدارانش می‌گویند بی‌نقص است یا اینکه اشتباهاتی هم دارد؟

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 12 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.