تسلا ۳ دو موتوره در راه است

تسلا ۳ دو موتوره در راه است

ایلان ماسک تأیید کرده که نسخه دو موتوره تسلا مدل ۳ احتمالاً در ماه جولای وارد خط تولید خواهد شد. تسلا قبلاً این موضوع را منوط به رسیدن نسخه ۳S به ظرفیت تولید ۵ هزار دستگاه در هفته کرده بود تا مانع پیچیدگی بیشتر در خطوط تولید شود.

موتور دوگانه بدین معنی است که یک موتور الکتریکی مجزا نیز روی محور جلو نصب خواهد شد و این خودرو همانند برادران بزرگتر خود یعنی S و X می‌تواند به شکل چهار چرخ محرک نیز سفارش داده شود. وجود یک موتور اضافی همچنین قدرت بالاتر پیشرانه و شتاب بسیار سریع‌تر نسبت به ۵.۱ ثانیه فعلی را در پی خواهد داشت.

در حال حاضر پکیج باتری‌های با شعاع حرکتی بالا تنها در مدل‌های دیفرانسیل عقب تسلا مدل ۳ قابل سفارش است. اما انتظار می‌رود پکیج باتری استاندارد و مجموعه دوموتوره نیز بسیار محبوب خریداران باشد.

با وجود مشکلاتی در خطوط تولید مدل ۳ برای رسیدن به ظرفیت مورد نظر، تسلا امیدوار است در سال جاری، تولید این خودرو را به ۲۰۰ هزار دستگاه برساند اما در این صورت خریداران بعدی از معافیت ۷۵۰۰ دلاری بی‌بهره خواهند بود و باید خودرو را به همان قیمت کارخانه خریداری نمایند.

قیمت نسخه دو موتوره تسلا مدل ۳ هنوز تعیین نشده اما با اطمینان باید گفت که اگر قیمتی بالای ۵۰ هزار دلار برای آن (نسبت به قیمت ۳۶ هزار دلاری پایه) تعیین شود، خریداران زیادی به‌سوی آن جذب نخواهند شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
11 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.