تسلا مدل Y احتمالا پرفروش‌ترین خودروی جهان در سال ۲۰۲۳ خواهد بود

تسلا مدل Y احتمالا پرفروش‌ترین خودروی جهان در سال ۲۰۲۳ خواهد بود

مدل Y بدون شک موفقیت چشمگیری برای تسلا به همراه داشته است. این خودرو در اکثر بازارها پرفروش‌ترین کراس‌اوور الکتریکی بوده و حالا در مسیر تبدیل شدن به پرفروش‌ترین خودروی جهان قرار دارد. ایلان ماسک در جلسهٔ سهامداران تسلا گفته است که مدل Y امسال از لحاظ کسب درآمد پرفروش‌ترین خودروی جهان خواهد بود. وی همچنین ادعا کرده است که این کراس‌اوور الکتریکی سال آینده به خودروی شماره یک جهان در آمار فروش تبدیل می‌شود.

در حال حاضر، تویوتا کرولا پرفروش‌ترین خودروی جهان است. این خودرو سال گذشته حدود ۱ میلیون و ۱۵۰ هزار دستگاه فروش داشته است درحالی‌که کل فروش تمام محصولات تسلا در این سال ۹۳۶,۲۲۲ دستگاه بوده است. بااین‌حال، این شرکت هرسال به‌سرعت میزان چشمگیری فروش خود را افزایش می‌دهد و با وجودی که مشکلات زنجیرهٔ تأمین قطعات همچنان ادامه دارد، تسلا امسال در مسیر رسیدن به فروشی بیش از ۱.۳ میلیون دستگاه قرار دارد؛ بنابراین، زمانی که اختلالات زنجیرهٔ تأمین از بین برود و کارخانه‌های گیگا برلین و گیگا تگزاس با ظرفیت کامل کار کنند، کاملاً قابل‌تصور خواهد بود که مدل Y بتواند به پرفروش‌ترین خودروی جهان تبدیل شود.

قیمت گران مدل Y نیز موفقیت آن در بازار فروش را چشمگیرتر می‌کند زیرا پیش‌ازاین هرگز یک خودروی ۷۰ هزار دلاری در هر سه‌ماهه فروش ۱۵۰ هزار دستگاهی را تجربه نکرده بود. علاوه بر این، تصمیم تسلا برای تمرکز انحصاری گیگا برلین روی تولید مدل Y بدین معنا است که تحویل این خودرو در اروپا با سرعت بسیار بیشتری نسبت به قبل صورت خواهد گرفت.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.