تسلا مدل S پلد سرانجام در مسابقه درگ شکست خورد!

تسلا مدل S پلد سرانجام در مسابقه درگ شکست خورد!

شکست در برابر یک وانت!

در این مسابقه درگ شاهد انواع و اقسام شیطنت‌ها خواهید بود. ما تاکنون درگ های زیادی از تسلا مدل S پلد و محصولات مشهور را پوشش داده‌ایم و این سدان الکتریکی تقریباً در همه مسابقات پیروز شده است اما حالا این خودرو در برابر شورولت سیلورادو وانت قرار گرفته است. هر زمان که شما شاهد بیرون آمدن توربوها از کاپوت بودید قطعاً بدانید که با محصولی جدی و پرقدرت طرف هستید.

تسلا مدل S پلد قدرتی فراتر از ۱۰۰۰ اسب بخار را به تمامی چرخ ها می‌فرستد. تقریباً هیچ خودرویی در مسافت ۴۰۰ متر تاب رقابت با این هیولا را ندارد و ما به کرات شاهد این موضوع بوده‌ایم.

پس این وانت برای چه در برابر تسلا قد علم کرده است؟ سیلورادو موردبحث ما تغییرات بسیار زیادی دارد و همه‌چیز با پیشرانه ۸ سیلندر LSX شورولت شروع شده است. به این نیروگاه آهنین دو توربوی بزرگ و قطعات دیگر افزوده شده است و نتیجه نهایی کسب قدرت ۱۵۰۰ اسب بخاری بوده است. این تنها بخشی از دیوانگی سیلورادو است. بدنه بزرگ و سنگین با سرعت همخوانی ندارد و همه ما می‌دانیم که وانت‌ها چه سختی‌هایی در به دست آوردن کشش زیاد تحمل می‌کنند. این خودروها حتی در پیست‌های مخصوص درگ هم چسبندگی زیادی ندارند چه برسد به مسیرهای عادی؛ اما این وانت علیرغم تمامی چیزهایی که گفتیم عملکرد درخشانی دارد.

این شورولت سیلورادو خودرویی چهار چرخ محرک است که از جعبه انتقال سود می‌برد. مالک این وانت پرقدرت که در ویدئو با نام بتو شناخته می‌شود در حالت تک دیفرانسیل برن اوت می‌کند تا چرخ ها گرم شوند و در حالت ۴WD نیز قفل می‌شود.

همان اولین درگ گویای همه‌چیز خواهد بود. تسلا مدل S پلد چهار چرخ محرک خودروی سریعی است اما شورولت با حالت ۴WD سریع‌تر است. هر دو خودرو هم‌زمان خط شروع را ترک می‌کنند اما سیلورادو به اندازه ۵ خودرو فاصله ایجاد می‌کند و پیروز مسابقه می‌شود. در مسابقه دوم هم برتری از آنِ این وانت است و بنابراین برنده نهایی هم سیلورادو خواهد بود. البته در مسابقه آخر مدل S با کمی ارفاق مسابقه را شروع می‌کند و نتیجه نهایی بسیار نزدیک خواهد بود. این مسابقه را چه کسی می‌برد؟

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.