تسلا مدل S پلد سرانجام از مرز سرعت ۳۲۲ کیلومتر در ساعت عبور کرد!

تسلا مدل S پلد سرانجام از مرز سرعت ۳۲۲ کیلومتر در ساعت عبور کرد!

تسلا مدل S پلد یکی از پرشتاب‌ترین خودروهای دنیاست و این خودروساز در زمان معرفی آن اعلام کرد پلد توانایی رسیدن به سرعت ۲۰۰ مایل بر ساعت (۳۲۲ کیلومتر در ساعت) را خواهد داشت. البته این ویژگی هنوز توسط تسلا باز نشده و این برند می‌گوید برای رسیدن به چنین سرعتی نیازمند رینگ و لاستیک ویژه‌ای خواهید بود؛ اما حالا یک شرکت با نام Ingenext توانایی دست‌کاری سیستم‌های مدل S پلد را به دست آورده و نهایتاً محصول خبرساز تسلا توانسته است سرعت ۳۲۲ کیلومتر در ساعت را ثبت کند. در حرکتی که بی‌شباهت به کار کردن تیونرها با پیشرانه‌های درون‌سوز نیست، نرم‌افزار بکار رفته در این خودرو اساساً باعث می‌شود عملکرد بهتری داشته باشد. این شرکت در کبک کانادا مستقر بوده و محصولات متنوعی را برای خودروهای الکتریکی ارائه می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به کنترلرهایی اشاره کرد که می‌توانند پیشرانه‌های تسلا را در خودروهای مختلفی نصب کنند.

این شرکت کاملاً با عملکرد محصولات تسلا آشناست و عملکرد پروژه خود را در فرودگاه ترویس ریویرس در کبک ثابت کرده است. گفته می‌شود شرکت موردبحث قبلاً نیز تلاش‌های زیادی برای رد کردن سرعت ۳۲۲ کیلومتر در ساعت با تسلا داشته اما به دلیل نبود فضای لازم نتوانسته این کار را انجام دهد. حالا به نظر می‌رسد آن‌ها رکوردی جهانی را برای تسلا بر جای گذاشته‌اند. داده‌های منتشر شده حاکی از رسیدن به سرعت حدود ۳۵۰ کیلومتر در ساعت هستند. رسانه‌ها می‌گویند تنها تغییر رخ داده در این سدان به غیر از هک نرم‌افزاری استفاده از لاستیک‌های پرفورمنس میشلین سوپر اسپرت و ترمزهای بزرگ‌تر بوده است. این تغییرات به منظور افزایش ایمنی اعمال شده‌اند اما شاید نشان دهند که چرا این توانایی هنوز توسط خود تسلا در اختیار مشتریان قرار نمی‌گیرد.

اوایل سال جاری بود که تسلا به‌روزرسانی از راه دور را برای مدل S پلد در نظر گرفت تا حداکثر سرعتش افزایش یابد. این برند همچنین پکیج ترمز کربن سرامیک جدیدی را معرفی نمود تا پاسخی به انتقادات از ترمزهای ضعیف استاندارد باشد. اگرچه هنوز منتظر هستیم تا ببینیم تسلا چه زمانی قابلیت ثبت سرعت ۳۲۲ کیلومتر در ساعت را برای مدل S پلد فعال خواهد کرد اما می‌دانیم این خودرو قبلاً چنین چیزی را نشان داده است. این یک توانایی خاص برای مدل S پلد است حتی اگر یک تیونر آن را انجام داده باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.