تسلا مدل S پلد با کیت بدنه جذاب کامپتیشن کربن معرفی شد

تسلا مدل S پلد با کیت بدنه جذاب کامپتیشن کربن معرفی شد

تسلا مدل S پلد پرشتاب‌ترین سدان حال حاضر دنیاست اما این خودرو در ترافیک و بین سایر خودروها خیلی جلب‌توجه نمی‌کند. در واقع ظاهر این خودرو تقریباً مشابه نسخه‌های کم‌توان‌تر مدل S است. همین موضوع باعث شده است مدل S پلد یک گرگ مخوف در لباس میش باشد اما شاید برخی افراد این ویژگی را دوست نداشته باشند و اینجاست که تیونری با نام کامپتیشن کربن وارد صحنه می‌شود.

این تیونر اولین بار در سال ۲۰۲۰ و با پیش‌نمایش کیت بدنه فیبر کربنی گیرا برای کوروت C8 شناخته شد. حالا شاهد پیش‌نمایش جدیدترین پروژه کامپتیشن کربن هستیم که شامل کیت بدنه فوق‌العاده‌ای برای مدل S پلد است. این خودرو قرار است در نمایشگاه SEMA امسال در لاس‌وگاس حضور یابد.

اخیراً رندرهایی از پروژه به اتمام رسیده منتشر شده است و در آن می‌توانیم نمای جلوی تغییر یافته با سپر جدید و ورودی‌های هوای متفاوت را ببینیم. در این بخش همچنین یک اسپلیتر بزرگ نصب شده است که ابهت مدل S پلد را دو چندان می‌کند.

تغییرات خودرو به کناره‌ها نیز کشیده شده است یعنی جایی که قوس‌های چرخ پهن به همراه رکاب‌های جدید و کشیده به چشم می‌خورند. این خودروی الکتریکی همچنین با رینگ‌های جدید و ارتفاع کمتر از سطح زمین تجسم شده است.

تکمیل کننده تغییرات نیز اسپویلر لبه‌ای بزرگ در عقب و سپر جدیدی است که با یک دیفیوزر فیبر کربنی همراه شده است. هنوز مشخص نیست که کامپتیشن کربن این کیت بدنه را عرضه خواهد کرد یا خیر. اگر این کیت عرضه شود احتمالاً قیمت بالایی خواهد داشت هرچند نباید در این مورد گلایه‌ای داشت زیرا نصب آن باعث می‌شود مدل s پلد ظاهری جذاب مشابه سدان های اسپرتی همچون بی ام و M5 CS داشته باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 10 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.