تسلا مدل S هیبریدی مسافت ۲۹۰۰ کیلومتری را بدون نیاز به شارژ طی کرد!

تسلا مدل S هیبریدی مسافت ۲۹۰۰ کیلومتری را بدون نیاز به شارژ طی کرد!

کانال Warped Perception به خاطر تغییرات غیرعادی محصولات تسلا به ویژه مدل S شناخته می‌شود. پس از قرار دادن سه پیشرانه کوچک جت در پشت تسلا مدل S به منظور بهبود شتاب گیری حالا مت میکا مجری این کانال یکی دیگر از مشکلات خودروهای الکتریکی یعنی توقف برای شارژ باتری‌ها را حل کرده است. اما ساده‌ترین راه برای حل این مشکل چیست؟ تجهیز تسلا مدل ۳ به یک ژنراتور فابریک! میکا با انجام این کار سفری طولانی را انجام داده تا راه‌حل خود را بررسی کند. پیشرانه بکار رفته در این خودرو به عنوان ژنراتور یک واحد تک سیلندر ۴۰۰ سی‌سی کوچک است که حدود ۱۳ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

مت میکا برای تست این قوای محرکه سفری ۲۹۰۰ کیلومتری داشته است. او برای یک هفته کامل از این پیشرانه کار کشیده و توانسته بدون حتی یک‌بار توقف برای شارژ باتری‌ها سفر خود را تکمیل کند. البته کار میکا در این سفر راحت و بدون دردسر نبوده است. پیشرانه یاد شده حتی در زمان پارک خودرو در پارکینگ هتل‌ها نیز مشغول شارژ باتری‌ها بوده و البته صدای زیادی نیز داشته است؛ بنابراین او زمانی که هرگز از قدرت پیشرانه استفاده نمی‌کرده نیز مشغول شارژ باتری در طول سفر بوده و نیازی به شارژ نداشته است.

به خاطر اینکه پیشرانه انتخابی به عنوان ژنراتور ابعاد نسبتاً کوچکی دارد بنابراین نمی‌تواند برق کافی برای حفظ سرعت‌های بالاتر را بدون خالی کردن باتری تأمین کند. او مکرراً مجبور به توقف شده تا خودرو بتواند شارژ شود و این خود یک مشکل بوده است. او حتی یک‌بار به خاطر سرعت کمتر از حد مجاز توسط پلیس متوقف شده بود و دلیل آن نیز محدودیت شارژ به همراه میزان شارژ پایین باتری بوده است. در کل باید گفت این یک آزمایش جالب بوده اما مت از عملکرد ژنراتور خوشحال نبوده و می‌خواهد چیز دیگری را امتحان کند. ظاهراً او به دنبال استفاده از پیشرانه‌ای دیزلی در تسلا مدل S خواهد بود!

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.