تسلا مدل ۳ چگونه ساخته می‌شود؟!

تسلا مدل ۳ چگونه ساخته می‌شود؟!

تولید تسلا مدل ۳ جدید در ماه‌های اولیه با مشکلاتی روبرو شده بود اما این سدان الکتریکی که در تأسیسات کالیفرنیای تسلا ساخته می‌شود روند خوبی پیدا کرده و به تعداد بالایی تولید و فروخته می‌شود.

از آنجایی که مدل ۳ اولین مدل تولید انبوه تسلا می‌باشد بنابراین شرکت مجبور بوده چگونگی ساخت یک خودرو در تعداد زیاد را یاد بگیرد و در عین حال تلاش کند به هزاران سفارش گرفته شده پاسخ مناسبی بدهد. این امر منجر به تعدادی از مشکلات شده است. به خاطر اینکه تسلا درصدد افزایش سطح اتوماسیون و سرعت بخشیدن به فرایند تولید بوده بنابراین تکیه‌ی زیادی به ربات‌ها داشته و همین امر تعدادی از مشکلات را به وجود آورده است.

با فرا رسیدن سال میلادی جدید، به نظر می‌رسد تسلا تمامی مشکلات مهم خود را حل کرده و خط تولید بسیار کارایی را به وجود آورده است. ویدئوی ۴۸ ثانیه‌ای منتشر شده نشان‌دهنده‌ی حرکت مدل ۳ قرمزرنگ در خط تولید می‌باشد.

البته این ویدئو تمامی جزئیات فرایند تولید مدل ۳ را نشان نداده و فاقد برخی موارد همچون رنگ‌آمیزی است. به جای آن شاهد تمرکز روی مونتاژ واقعی خودرو و نمایش برخی فرایندهای جذاب هستیم. چیزی که از نظر جالب است بازوی رباتی ویژه‌ای می‌باشد که تسلا توسعه داده و این بازوی رباتیک به کارکنان اجازه می‌دهد تا نشسته و در اطراف کابین خودرو جابجا شده و کارهای مهمی همچون نصب کابل‌های برق را انجام دهند.

داشبورد نیز در اوایل فرایند مونتاژ نصب می‌شود و موضوع سورپرایز کننده اینکه صفحه لمسی بزرگ تسلا پیش از آن روی داشبورد دیده می‌شود. ما فکر می‌کردیم تسلا بعداً این صفحه‌نمایش را روی داشبورد نصب می‌کند تا آسیب نبیند اما این‌گونه نیست.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.