تسلا مدل ۳، کلکسیونی از مشکلات مهندسی!

تسلا مدل ۳، کلکسیونی از مشکلات مهندسی!

شاید تسلا به لطف خودروهای الکتریکی خلاقانه خود شهرت فراوانی در صنعت خودرو به دست آورده باشد اما این خودروساز آمریکایی مجبور است با مشکلات مربوط به کیفیت ساخت فراوانی دست و پنجه نرم کند.

موسسه مهندسی مشاوره‌ای Munro & Associates در میشیگان اقدام به بررسی اجمالی تسلا مدل ۳ کرده و البته نقاط ضعف زیادی را در آن یافته است.

مدل ۳ خودروی فوق‌العاده‌ای است. محصول جدید تسلا واقعاً سریع بوده و می‌تواند مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۳.۳ ثانیه طی کند. مدل ۳ راحت بوده و یک خودروی ایده‌آل برای خودروسازی است که به دنبال رشد قابل‌توجه در سال‌های آینده است.

البته اگرچه بازخوردهای اولیه از این خودرو مثبت بوده اما ویدئویی که در ادامه خواهید دید مشکلات فراوانی را نشان می‌دهد.

مدیرعامل این موسسه تمام مشکلات کیفیتی نسخه پایه تسلا مدل ۳ را نشان می‌دهد. ما اذعان می‌کنیم که برخی از مشکلات نشان داده واقعاً مشکل نیستند؛ مثلاً این فرد طریقه باز شدن درب‌ها را دوست ندارد زیرا بجای یک دست باید از دو دست برای باز کردن آن‌ها استفاده کرد؛ اما خب جدای از این شاهد مشکلات کیفیتی کاملاً بزرگی هستیم.

زمانی که درب بسته می‌شود چیزی در کابین صدا می‌دهد. مشکل به درب‌های جلو مربوط می‌شود؛ اما این مدیر شرکت می‌گوید فاصله موجود بین درب‌ها به حدی است که از سیاره مریخ هم می‌توان آن‌ها را دید!

نهایتاً این مدیر ارشد می‌گوید از اینکه تسلا خودرویی با چنین وضعیتی را عرضه کرده شگفت‌زده شده است. ممکن است که کارمندانی بی‌مبالات چنین خودرویی را مونتاژ کرده باشند که در صنعت اتفاق می‌افتد مخصوصاً زمانی که یک خودرو در دوره اولیه تولید باشد.

اگر این‌گونه نباشد ایلان ماسک باید بداند که در حال عرضه خودرویی است که هنوز آماده نیست. 

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.