تسلا مدل ۳، پرفروش‌ترین خودروی لوکس آمریکا در سال ۲۰۱۸

تسلا مدل ۳، پرفروش‌ترین خودروی لوکس آمریکا در سال ۲۰۱۸

یک لحظه توجه بکنید! یک خودروی الکتریکی که تنها توسط شرکتی با سابقه‌ای حدود ۱۰ ساله ساخته می‌شود به پرفروش‌ترین خودروی لوکس بازار آمریکا تبدیل شده است.

این یک دستاورد فوق‌العاده است مخصوصاً اینکه تسلا مدل ۳ در زمان عرضه قیمت بالاتری نسبت به آنچه گفته شده بود داشته است. به نظر می‌رسد که تسلا مدل ۳ واقعاً گل کرده و معرفی آن در بازارهای چین و اروپا احتمالاً فروش این خودرو را به رکوردهای جدیدی خواهد رساند.

اوایل سال جاری تسلا اعلام کرد به فروش ۲۴۵۲۴۰ دستگاهی در سال ۲۰۱۸ دست یافته که یک عملکرد بسیار خوب برای این برند بوده است. بخش اعظم این موفقیت به رشد فوق‌العاده‌ی تسلا مدل ۳ و تبدیل شدن آن به پرفروش‌ترین خودروی لوکس آمریکا ارتباط داشته است.

کوچک‌ترین خودروی تسلا بیش از نصف فروش این برند را به خود اختصاص داده و به خانه‌ی ۱۴۵۸۴۶ نفر در سراسر جهان راه یافته است. این خودروساز فعلاً آمار فروش مدل ۳ در آمریکا را منتشر نکرده اما گفته می‌شود فروش آن در این بازار ۱۳۹۷۸۲ دستگاه بوده است.

دومین خودروی لوکس پرفروش در آمریکا لکسس RX با فروش ۱۱۱۶۴۱ دستگاهی بوده است. در لیست پرفروش‌ترین خودروهای لوکس آمریکا در سال ۲۰۱۸ شاسی بلندهای نام آشنایی همچون مرسدس بنز GLC (فروش ۶۲۴۳۵ دستگاه) و آئودی Q5 (فروش ۶۱۸۳۵ دستگاه) به چشم می‌خورند؛ بنابراین فروش تسلا مدل ۳ نه تنها بهتر از لوکس سازان تراز اول جهانی بوده بلکه توانسته شاسی بلندها که هم‌اکنون طرفداران فراوانی دارند را نیز پشت سر بگذارد.

فروش تسلا مدل ۳ در نیمه دوم سال قبل نیز به خاطر حل شدن مشکلات تولید افزایش داشته است. در سه‌ماهه سوم سال قبل بیش از ۵۵ هزار دستگاه از این خودرو به فروش رفته و در سه‌ماهه پایانی سال نیز ۶۳ هزار دستگاه به مشتریان تحویل داده شده است. در حال حاضر قیمت پایه‌ی تسلا مدل ۳ دوال موتور و چهار چرخ محرک برابر با ۴۲۹۵۰ دلار است اما نسخه‌ی دیفرانسیل عقب که قیمت ۳۵۹۶۰ دلاری خواهد داشت حداقل تا فوریه وارد بازار نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.