تسلا مدل اس برای کودکان

تسلا مدل اس برای کودکان

شرکت «رادیو فلایر» مسیر زیادی از زمان واگن‌های کوچک بامزه قرمزرنگ طی کرده و اکنون نیز با همکاری تسلا، با یک نسخه مینیاتوری از مدل S تمام‌الکتریکی با قیمت ۴۹۹ دلار، کودکان متمول‌تر را هدف قرار داده است.

این مدل به هیچ‌وجه یک خودروی معمولی‌ اسباب‌بازی بچگانه نیست؛ چرا که با بسته‌های باتری قابل تعویض و شارژ لیتیومی همراه است که گفته می‌شود که سرعت شارژ آنها ۳ برابر بیشتر از باتری‌های اسیدی معمولی است. ضمن اینکه، زمان طولانی‌تری نیز شارژ را در خود نگه می‌دارد.

همانند نسخه‌های معمولی تسلا مدل S برای بچه‌های بزرگسال، این خودروی اسباب‌بازی نیز با انواع مختلف بسته‌های باتری در دسترس قرار می‌گیرد. از جمله این بسته‌ها، یک باتری استاندارد ۱۴۰ وات‌ساعتی است که انرژی لازم را برای مسافتی ۱۰ کیلومتری در بازه زمانی بین ۱ تا ۲ ساعت تأمین می‌کند. این در حالی که بسته پرمیوم ۱۹۰ وات‌ساعت، زمان بازی را ۵۰ درصد افزایش می‌دهد و با پرداخت ۵۰ دلار اضافی، امکان طی مسیر ۱۵ کیلومتر در مدت‌زمانی بین ۱/۵ تا ۳ ساعت فراهم می‌شود.

امکان انتخاب آپشن‌ها و لوازم مختلفی برای نسخه مینیاتوری مدل S وجود دارد. سه گزینه «مؤثق» برای رنگ‌آمیزی تسلا مدل S درنظر گرفته شده است؛ از جمله قرمز (Red Multi Coat)، آبی متالیک (Deep Blue Metallic) و نقره‌ای (Midnight Silver Metallic). چرخ‌ها نیز می‌توانند با رنگ نقره‌ای یا مشکی انتخاب شوند. همچنین یک روکش برای خودرو (۵۰ دلار)، باتری یدکی و پلاک خودروی سفارشی (۱۵ دلار) و تابلوی پارکینگ (۲۵ دلار) به عنوان آپشن‌های اضافی پیش‌بینی شده‌اند.

البته در اینجا خبری از «سرعت دیوانه‌وار» یا «رانندگی خودکار» نیست، ولی با یک کلید در پشت ماشین، شما می‌توانید سرعت این خودرو را در دو سرعت ۵ یا ۱۰ کیلومتر بر ساعت محدود کنید.

همچنین باید به این نکته اشاره کرد که چراغ‌های جلو و بوق این خودرو فعال هستند و یک محفظه حمل وسایل در زیر کاپوت درنظر گرفته شده است. یک سیستم صوتی نیز برای اتصال پخش‌‌کننده‌های موزیک مشاهده می‌شود.

«رادیو فلایر» از هم‌اکنون دریافت سفارش‌های تسلا مدل S اسبا‌ب‌بازی را آغاز کرده و اولین نمونه‌های آن، قرار است در ماه می میلادی تحویل مشتریان داده شوند. [دانلود ویدئو]

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.