تسلا مدل اس با برد ۶۵۸ کیلومتری و شکست لوسید ایر

تسلا مدل اس با برد ۶۵۸ کیلومتری و شکست لوسید ایر

پس از آنکه تسلا مدل S برد بلند پلاس در ماه ژوئن با شعاع حرکتی ۶۴۷ کیلومتری معرفی شد، اکنون تسلا نسخه‌ای را معرفی کرده که می‌تواند حتی به بردی بیش از آن هم دست یابد.

طبق گزارش‌های electrek، از روی برچسب EPA مدل S Plus تولید شده در ماه نوامبر، برد این خودرو ۶۵۸ کیلومتر ثبت شده است. این رقم ۱.۷ درصد بیشتر از قبل است و می‌تواند نشانگر تغییراتی در زیر پوسته این خودرو به شکل نامحسوس باشد.

در مقایسه بین این مدل با مدل‌های تولید ژوئن، با کمال تعجب در چرخه ترکیبی شاهد یک درصد کارایی کمتر و در شهر شاهد ۱.۶ درصد کارایی کمتر خواهیم بود درحالی‌که در سیکل بزرگراهی، این نسخه حدود یک درصد کارآمدتر است. چطور ممکن است مدل جدید راندمان کمتری داشته اما برد بیشتری داشته باشد؟ اولین حدس این است که ممکن است مدل جدید از باتری‌های با تراکم بیشتری سود ببرد.

احتمالاً ارتقای مدل اس برای رقابت و غلبه بر لوسید ایر باشد و تسلا هم ظرف چند ماه آینده قفل آن را به طور کامل باز خواهد کرد. لوسید ایر بردی ۶۵۳ کیلومتری دارد و اکنون کمی پشت سر تسلا قرار می‌گیرد. هرچند تسلا مدل پایه با قیمت ۶۹۴۲۰ دلار ارزان‌تر از نسخه پایه لوسید با قیمت ۷۷۴۰۰ دلار (۶۹۹۰۰ دلار پس از کسر مشوق‌های مالیاتی) خواهد بود و همچنین تسلا همین حالا در دسترس است در حالی که لوسید ایر را باید در سال ۲۰۲۲ ملاقات نمود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.