تسلا فرمان گرد سنتی را به عنوان آپشن عرضه خواهد کرد؟

تسلا فرمان گرد سنتی را به عنوان آپشن عرضه خواهد کرد؟

اگر بگوییم تسلا یک کمپانی به شدت قطبی است احتمالاً حق مطلب را ادا نکرده‌ایم! زمانی که این شرکت ایده استفاده از فرمان یوغ مشابه هواپیماها را معرفی کرد نظرات بسیار متفاوتی را شاهد بودیم. هم‌اکنون تسلا این نوع فرمان را تولید کرده است و البته از تصمیم خود نیز دفاع می‌کند. ایلان ماسک نیز به‌صورت عمومی اعلام کرده است فرمان گرد و سنتی را به عنوان آپشن عرضه نخواهد کرد؛ اما به نظر می‌رسد یک هکر به سندی درباره تغییر نظر ماسک دست یافته است.

به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری معمولاً شامل کدهای زیادی است که یک کاربر عادی اصلاً متوجه آن‌ها نخواهد شد اما یکی از کاربران توئیتر روی این موضوع حساس بوده است. او یک اسکرین شات از کدهایی را منتشر کرده است ظاهرا نشان دهنده عرضه قریب‌الوقوع فرمان گرد به عنوان یک آپشن در محصولات تسلا است. این کد خاص با برچسب PROC_GTW_X_STEERING-WHEEL-YOKE-SWAP نام‌گذاری شده است و زمانی که هکر یاد شده روی این کد کلیک کرده است توانایی انتخاب فرمان گرد یا یوغ را داشته است. این آپشن در بخش “تنظیمات پیکربندی غربیلک فرمان/یوغ” دیده می‌شود و با توجه به این موضوع می‌توان گفت تسلا در حال بررسی دوباره آپشن های فرمان محصولات خود است.

در حال حاضر تمامی نسخه‌های تسلا مدل S و X با فرمان یوغ عرضه می‌شوند اما نکته جالب اینکه نمونه‌های پیش‌تولیدی این خودروها با فرمان‌های سنتی رؤیت شده‌اند. خریداران همچنین درباره چگونگی استفاده از بوق در فرمان‌های یوغ انتقاد کرده‌اند زیرا بجای فشار دادن پوشش ایربگ روی فرمان باید یک دکمه را فشار دهند. به نظر می‌رسد تسلا درباره بازگرداندن بوق روی پوشش فرمان نیز فکر کرده است. البته از آنجایی که تسلا فاقد تیم روابط عمومی است پس باید منتظر بمانیم تا ببینیم این اخبار در محصولات تسلا به حقیقت می‌پیوندند یا خیر. نظر شما درباره فرمان یوغ تسلا چیست؟ آیا باید همان برنامه اولیه خود را حفظ کند و خریداران مجبور به استفاده از این نوع فرمان باشند یا اینکه حق انتخاب بین گزینه‌های مختلف را داشته باشند؟

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.