تسلا شوتینگ بریک، اینترنت بیدار است!

تسلا شوتینگ بریک، اینترنت بیدار است!

تنها چند روز از رونمایی شگفت‌انگیز و سورپرایز کننده تسلا رودستر می‌گذرد و در این فاصله کوتاه هنرمندان صنعت خودرو اقدام به طراحی رندرهای متفاوتی از این خودرو کرده‌اند. در این مورد کار خود را با نسخه شوتینگ بریک آغاز می‌کنیم. چه کسی نمی‌خواهد کاربرد بیشتری را در خودرویی داشته باشد که شتاب صفر تا ۱۰۰ آن زیر ۲ ثانیه است؟!

رندر یاد شده حاصل تلاش‌های X-Tomi Design بوده و در آن شاهد پانل‌های جانبی بزرگ هستیم. در این بخش شاهد ظاهری مشابه با هیوندای ولوستر، خط سقف طویل‌تر و… هستیم. البته چنین تغییر در طراحی نیازمند تغییر در نام نیز هست زیرا از نظر فنی دیگر نمی‌توان آن را رودستر دانست.

اما در واقعیت، تسلا رودستر جدید نسبت به نسل قبلی خود که بر پایه لوتوس الیزه ساخته شده بود جادارتر است. رودستر جدید از نظر فنی خودرویی چهار نفره است هرچند نمی‌توان تصور کرد کسی بتواند در صندلی عقب بنشیند. نسخه شوتینگ بریک می‌تواند فضای کم بیشتری را فراهم کند اما از طرف دیگر خطوط نرم نسخه رودستر را از بین می‌برد.

تسلا اعلام کرده رودستر رونمایی شده هنوز خودرویی پروتوتایپ است بنابراین احتمال دارد پیش از عرضه آن در سال ۲۰۲۰ شاهد تغییراتی در طراحی باشیم. این خودرو می‌تواند به تحقق اهداف تولید تسلا کمک نماید. این برند قبلاً با تأخیرهای متعددی در تحویل مدل ۳ مواجه بوده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
19 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.