تسلا سایبرتراک شاید با دو سایز مختلف تولید شود

تسلا سایبرتراک شاید با دو سایز مختلف تولید شود

ایلان ماسک قبلاً گفته است تولید سایبرتراک کوچک برای تسلا توجیه‌پذیرتر است اما او هرگز این ایده را پیش نبرده است. ماسک اظهار داشته در درازمدت تولید نسخه کوچک‌تر این وانت الکتریکی جذابیت‌های بیشتری خواهد داشت اما این اظهارات در سال ۲۰۱۹ بیان شده است و از آن زمان تاکنون هیچ‌چیزی درباره این موضوع نشنیده‌ایم و تسلا هرگز به‌صورت رسمی تولید نسخه کوچک‌تر سایبرتراک را تائید نکرده است.

اما حالا برخی خبرگزاری‌ها می‌گویند شاید تسلا هر دو نسخه کوچک و بزرگ سایبرتراک را طی مراسمی خاص در مارس ۲۰۲۲ معرفی کند. این خبر را تریپ چاودری که تحلیلگر صنعت خودروست منتشر ساخته است. البته گفته می‌شود هر دو نسخه موردبحث از تغییرات قابل‌توجهی نسبت به نسخه اولیه سایبرتراک برخوردار خواهند بود.

او خیلی وارد جزئیات نشده اما گفته که سایبرتراک کوچک‌تر حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد ابعاد کمتری خواهد داشت. ظاهراً بخش‌های بدنه هر دو نسخه این وانت خبرساز توسط شرکت استیل داینامیکس تگزاس تولید خواهند شد. تأسیسات این شرکت حدود ۱۶۰ کیلومتر با گیگا فاکتوری تگزاس تسلا فاصله دارد.

انتظار نمی‌رود تسلا در جلسه گزارش مالی خود که تا چند روز دیگر برگزار خواهد شد به این موارد اشاره کرد. همچنین باید گفت نباید انتظار شروع تحویل سایبرتراک به مشتریان در سال جاری را داشت زیرا همین چند روز قبل خبر تأخیر تولید این خودرو تا سال ۲۰۲۳ منتشر شد.

شایعه شده تسلا به خاطر ایجاد تغییرات عمیق در طراحی سایبرتراک تولیدش را به تعویق انداخته است. همچنین بازار خوبی را می‌توان برای سایبرتراک کوچک‌تر متصور شد چراکه دیگر خودروسازان هم روی چنین محصولاتی کار می‌کنند.

سایبرتراک کوچک‌تر می‌تواند رقیب خودروهایی همچون فورد رنجر الکتریکی احتمالی و حتی محصول کوچک و الکتریکی نیسان باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.