تسلا رودستر مجهز به پکیج اسپیس X و شتاب ۱.۱ ثانیه‌ای؟!

تسلا رودستر مجهز به پکیج اسپیس X و شتاب ۱.۱ ثانیه‌ای؟!

سه سال و نیم از زمان اولین نمایش نسل دوم تسلا رودستر می‌گذرد و اگرچه هنوز تا رسیدن این خودرو به خط تولید فاصله نسبتاً زیادی باقی مانده اما یک نسخه پیش‌تولیدی از آن در موزه پترسن در لس‌آنجلس به نمایش درآمده است. آنچه باعث جلب‌توجه ما شده ادعای فوق‌العاده برجسته درباره پرفورمنس این خودرو می‌باشد.

افرادی که فرصت بررسی تسلا رودستر در این مکان را داشته‌اند شاید متوجه نشانه‌ای در جلوی رودستر جدید شده‌اند. این نشانه برخی جزئیات از خودرو را منتشر کرده و در انتها ادعا شده رودستر جدید در صورت تجهیز به پکیج پرفورمنس اسپیس X می‌تواند شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۱.۱ ثانیه ای داشته باشد!

این اولین باری نیست که خبری درباره شتاب فوق‌العاده نسخه پرچم‌دار رودستر می‌شنویم. در واقع یکی از مجریان کانال Engineering Explained با انجام برخی محاسبات درباره این خودرو نتیجه گرفت که تسلا رودستر می‌تواند به شتاب ۱.۱ ثانیه دست یابد. اندکی بعد یک انیمیشن سه‌بعدی نشان دهنده این کار بود.

هنوز مشخص نیست که آیا خود تسلا چنین نشانه‌ای را در جلوی خودرو نصب کرده یا یکی از کارکنان موزه چنین کاری را به‌صورت شخصی انجام داده است. اگر خود تسلا چنین کاری را انجام داده باشد بنابراین به احتمال زیاد تحقق چنین هدفی را در دستور کار قرار خواهد داد.

تسلا چندین بار تولید رودستر جدید را طی این سال‌ها به تعویق انداخته اما هم‌اکنون به دنبال تولید آن در سال ۲۰۲۲ است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
15 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.