تسلا تصاویر به‌روز شده کامیون سِمی خود را با تغییراتی در طراحی منتشر کرد

تسلا تصاویر به‌روز شده کامیون سِمی خود را با تغییراتی در طراحی منتشر کرد

تسلا به تازگی تصاویری به‌روز شده از کامیون سِمی خود را به همراه تغییراتی متنوع در طراحی منتشر کرد. همان‌طور که می‌دانید این خودروساز در دنیای موازی یک محصول تمام الکتریکی را در سال ۲۰۱۷ معرفی و همان‌طور که قول داده بود آن را در سال ۲۰۱۹ روانه بازار کرد! تسلا صنعت حمل‌ونقل را متحول نمود، میزان آلایندگی دی‌اکسید کربن را کاهش داد و مؤسس خود را به یک قهرمان بدل کرد!

اما در دنیای واقعی، کامیون سِمی تسلا همچنان موجب شادی و خنده افراد می‌شود زیرا چندین سال از برنامه تولید عقب است و رقبا نیز دست به کار شده‌اند تا محصولات خود را روانه بازار کنند. به گزارش میدونی و به نقل از carscoops، ایلان ماسک مدیرعامل تسلا قول داده بود سِمی را اواخر سال جاری و با شعاع حرکتی ۸۰۵ کیلومتری راهی بازار کند. اگرچه این بار نیز همانند دفعات قبلی در انتشار اخبار مربوط به عرضه این کامیون الکتریکی اغراق می‌شود اما به نظر می‌رسد تسلا بیش از هر زمان دیگری به تولید این کامیون نزدیک است. به همین خاطر می‌توانیم شاهد تصاویر به‌روز شده سِمی با برخی تغییرات در طراحی آن باشیم.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید این کامیون سریعاً قابل‌تشخیص بوده اما برخی تغییرات نیز اعمال شده‌اند. مهم‌ترین تغییرات کامیون سِمی تسلا به آینه‌های بزرگ و تفاوت در بخش شیشه‌ها و سقف مربوط می‌شود. همچنین دستگیره‌های درب جدید، تریم مشکی پشت کابین و چرخ های عقب مشهود نیز جزو دیگر تفاوت‌های این کامیون با نسخه اولیه به شمار می‌روند.

همین داستان درباره کابین نیز صدق می‌کند جایی که شاهد طراحی آماده‌تری برای تولید هستیم. به‌طور خاص باید به کنسول و غربیلک فرمان جدید اشاره کنیم که از کنترل‌های متنوعی سود می‌برد. داشبورد نیز به‌روز شده و طراحی جدیدی دارد. تسلا می‌گوید کامیون سِمی شعاع حرکتی ۴۸۳ و ۸۰۵ کیلومتری خواهد داشت. این محصول جدید از سه پیشرانه الکتریکی مستقل روی اکسل‌های عقب استفاده خواهد کرد تا بتواند ظرف مدت ۲۰ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
18 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.