تسلا اطلاعات تاریخ تولید سایبرتراک را حذف کرد

تسلا اطلاعات تاریخ تولید سایبرتراک را حذف کرد

در حرکتی که برخی افراد آن را عقب‌نشینی از قول‌های پیشین تفسیر می‌کنند تسلا تمامی اطلاعات مربوط به تاریخ تولید وانت الکتریکی سایبرتراک را حذف کرده است. این خودروساز هنوز بیانیه‌ای رسمی منتشر نکرده اما ظاهرا چیزی به عنوان اطلاعات تاریخ تولید سایبرتراک در وب‌سایت تسلا وجود ندارد.  ایلان ماسک اواخر سال ۲۰۱۹ با افتخار اقدام به معرفی سایبرتراک کرد و در حرکتی خبرساز شیشه‌های سمت راننده را مورد اصابت قرار داد تا مقاومت آن‌ها را به همگان نشان دهد؛ اما به نظر می‌رسد فرایند توسعه این پروژه به خوبی پیش نرفته و حواشی زیادی گریبان گیر تسلا و محصول جنجالی‌اش شده‌اند.

امکان پیش‌خرید سایبرتراک با پرداخت صد دلار هنوز وجود دارد؛ اما اطلاعات مربوط به قیمت این خودرو هم از وب‌سایت تسلا حذف شده‌ است.  اگر قرار است تولید سایبرتراک دوباره به تعویق بیفتد پس چرا هنوز هم می‌توان، پیش‌خرید این خودرو را رزرو کرد؟ فورد زمانی که احساس کرد در تحویل اولین نمونه‌های F-150 لایتنینگ به مشتریان مشکل خواهد داشت سریعاً رزرو این خودرو را متوقف نمود اما این اتفاق درباره سایبرتراک رخ نداده است.

اما چرا اطلاعات قیمت این خودرو حذف شد؟ تسلا به خاطر افزایش غیرمنتظره قیمت محصولات خود معروف است. علاوه‌بر حذف قیمت‌، تاریخ و زمان‌بندی تولید سایبرتراک هم حذف شده است. موضوع جالب اینکه وقتی به منبع پیج تسلا نگاه کنید برخی کدهای قدیمی را پیدا خواهید کرد که در آن نوشته شده است: “خرید خود را تکمیل کنید زیرا تولید خودرو از اواخر سال ۲۰۲۱ شروع می‌شود.”

واضح است که ماسک و تیمش در دستیابی به این اهداف ناکام بوده‌اند. وب‌سایت تسلا هم‌اکنون به‌روز شده اما هنوز هم سؤال اصلی باقی مانده است: سایبرتراک چه زمانی به دست مشتریان می‌رسد؟ ماسک به خاطر بیانیه‌های شوکه کننده خود مشهور شده اما هنوز از یک برگ برنده رونمایی نکرده است. برگ برنده‌ای که قول تولید و آماده‌سازی‌اش را داده بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.