تست گوزن نسل جدید مرسدس بنز S کلاس ۲۰۲۱

تست گوزن نسل جدید مرسدس بنز S کلاس ۲۰۲۱

زمان شرکت جدیدترین نسل مرسدس بنز S کلاس در تست گوزن فرا رسیده است. خودروی حاضر در این تست ایمنی از نوع S400d 4Matic بوده و به‌صورت استاندارد از سیستم تعلیق بادی سود برده اما خبری از فرمان پذیری چرخ های عقب نبوده است.

راننده این خودرو هندلینگ سدان بزرگ مرسدس را می‌ستاید اما اولین تست با سرعت ۷۷ کیلومتر در ساعت موفقیت‌آمیز نبوده زیرا خودرو از مسیر خارج می‌شود. مجری برنامه دلیل این کار را عدم آشنایی راننده با S کلاس می‌داند.

راننده نهایتاً کلید دستیابی به نتیجه خوب را یافته و حالت رانندگی اسپورت پلاس را فعال می‌کند. در این حالت ارتفاع خودرو پایین آمده و سیستم تعلیق سفت تر می‌شود. با این کار S کلاس جدید تست گوزن را با سرعت ۷۴ کیلومتر در ساعت پشت سر می‌گذارد.

تست با سرعت ۷۶ کیلومتر در ساعت نیز نسبتاً موفقیت‌آمیز است. راننده با دو مخروط برخورد می‌کند که برای عدم کامیابی در تست کافی است. البته این نتایج در دنیای واقعی برای پیشگیری از برخورد با یک گوزن کافی است.

باید دید عملکرد مرسدس S کلاس مجهز به سیستم فرمان پذیری چرخ های عقب در تست گوزن چگونه خواهد بود. حدس می‌زنیم این سیستم باعث بهبود هندلینگ S کلاس و افزایش سرعت آن در تست ایمنی گوزن شود.

این سدان پرچم‌دار در تست اسلالوم نیز عملکرد خوبی داشته است. سیستم تعلیق مرسدس بدنه را کنترل کرده و راننده می‌تواند خودرو را کنترل نماید.

مرسدس S400d در آمریکا عرضه نمی‌شود و بجای آن نسخه پایه S500 4Matic لاکچری لاین با قیمت پایه ۱۰۹۸۰۰ دلار در دسترس است. این مدل به پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو مجهز است. دیگر گزینه در دسترس مدل S580 4Matic است که قیمت ۱۱۶۳۰۰ دلاری داشته و از نیروگاه ۸ سیلندر توئین توربو سود می‌برد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 11 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.