تست گوزن ناامیدکننده ب‌ام‌و M235i گرن‌کوپه

تست گوزن ناامیدکننده ب‌ام‌و M235i گرن‌کوپه

ب‌ام‌و در تبلیغات M235i گرن کوپه جدید از آن به عنوان محصولی اسپورت نام برده اما تست گوزن این خودرو نتایج ناامیدکننده‌ای در بر داشته است.

این تست که توسط موسسه KM77 در اسپانیا انجام شده محصول ساب کامپکت و لوکس ب‌ام‌و را در واضعی نشان می‌دهد که از واکنش سریع و مناسب به مانع فرضی در سرعت ۷۸ کیلومتر در ساعت باز مانده است.

تغییرات رخ داده در انتقال وزن ناگهانی خودرو و همچنین لاستیک‌های استاندارد بریجستون تورانزا T005 باعث شده‌اند M235i گرن کوپه هر بار به مخروط‌ها برخورد کند. مجریان این تست مجبور شده‌اند به منظور جلوگیری از برخورد خودرو با مخروط‌ها سرعت آن را به ۶۸ کیلومتر در ساعت کاهش دهند که نتیجه‌ای ضعیف برای چنین خودرویی محسوب می‌شود.

در واقع عملکرد ب‌ام‌و در این زمینه با سوزوکی جیمنی جدید قابل‌مقایسه است که تست گوزن را با همان سرعت یاد شده به پایان رسانده است. این در حالی است که فولکس‌واگن گلف ۲۰۲۰ تست گوزن را با سرعت ۶۹ کیلومتر در ساعت پشت سر گذاشته و مرسدس بنز CLA 200 به عنوان یکی از مهم‌ترین رقبای سری ۲ گرن کوپه این تست را با سرعت ۶۶ کیلومتر در ساعت به اتمام رسانده است.

اگرچه M235i گرن کوپه از نام سری ۲ مشابه برادر دیفرانسیل عقب و دو درب خود استفاده می‌کند اما در واقع خودرویی با پلتفرم چهار چرخ محرک (دیفرانسیل جلو محور) است که در سری ۱، X1 و X2 نیز بکار رفته است. این خودرو شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۶ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعتی داشته و پیشرانه ۲ لیتری توربوی آن قدرت ۳۰۱ اسبی و گشتاور ۴۵۰ نیوتون متری تولید می‌کند.

ب‌ام‌و M235i گرن کوپه قیمت پایه ۴۵۵۰۰ دلاری داشته که ۵۵۰ دلار بیشتر از مرسدس-ای ام جی A35 سدان است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.