تست گوزن رنو Zoe الکتریکی، فراتر از انتظار…

تست گوزن رنو Zoe الکتریکی، فراتر از انتظار…

ترکیه به خاطر جمعیت زیاد گوزن‌ها شناخته نمی‌شود اما بخش ترکی وب‌سایت موتور ۱ فرصت بررسی عملکرد رنو Zoe در تست مشهور گوزن را داشته است.

همان‌گونه که می‌دانید تست گوزن به منظور بررسی عملکرد یک خودرو در مانورهای ناگهانی به ویژه در زمان مواجهه با یک مانع صورت می‌گیرد.

تست گوزن رنو Zoe با سرعت ۷۴ کیلومتر در ساعت شروع می‌شود. این خودروی الکتریکی در پاس کردن این تست مشکلی نداشته است. راننده می‌گوید سیستم کنترل پایداری الکترونیکی در زمان خروج از مخروط‌های سری دوم وارد مدار شده و این به حفظ پایداری خودرو در مسیر کمک کرده است.

تست بعدی با سرعت ۷۶ کیلومتر در ساعت انجام می‌شود و با اندکی افزایش سرعت، سیستم کنترل پایداری در ورودی بخش دوم مخروط‌ها فعال شده ولی با این وجود رنو همچنان قادر به پاس کردن این تست بوده است.

نهایتاً دست‌اندرکاران این تست سرعت را به ۸۰ کیلومتر در ساعت می‌رسانند. اگرچه افزایش حدود ۸ درصدی سرعت خودرو ناچیز به نظر می‌رسد اما تفاوت زیادی در نتایج تست‌ها ایجاد می‌کند. سیستم کنترل پایداری نتوانسته بخش عقب خودرو را به‌صورت کامل تحت کنترل دربیاورد بنابراین Zoe الکتریکی در بخش پایانی تست به دو مخروط برخورد می‌کند.

نسخه Z.E. 50 از رنو Zoe در سال ۲۰۱۹ معرفی شد. این خودرو دارای باتری ۵۲ کیلووات ساعتی بوده و با یک‌بار شارژ مسافت ۳۹۰ کیلومتری را طی می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.