تست گوزن رنو آوانتایم کارکرده با نتیجه‌ای بهتر از خودروهای مدرن!

تست گوزن رنو آوانتایم کارکرده با نتیجه‌ای بهتر از خودروهای مدرن!

رنو آوانتایم یک مینی ون عجیب و شگفت‌انگیز بوده هرچند که بخش بازاریابی فرانسوی‌ها این خودرو را یک گرندتورر می‌نامد. آوانتایم از شکلی آینده‌نگرانه و پیشرانه‌های ۶ سیلندر استفاده کرده است. رنو محصولی واقعاً منحصربه‌فرد طراحی کرده چراکه شکل کلی خودرو عناصری از مینی ون‌ها، استیشن‌ها، کوپه‌های ۲+۲ و حتی کانورتیبل ها را در خود جای داده است؛ اما عملکرد آوانتایم در جاده چگونه است؟

خبرنگاران خودرویی در ۲۰ سال پیش خیلی طرفدار سواری این خودرو نبوده‌اند. اتوکار گفته آوانتایم احتمالاً باشکوه‌ترین حماقت خودرویی قرن بوده اما این خودرو در حال حاضر وضعیتی کلاسیک پیدا کرده است. کانال یوتیوب Km77 تصمیم گرفته عملکرد محصول خبرساز رنو را در تست مشهور گوزن بررسی کند و نتایج به دست آمده نیز سورپرایز کننده بوده‌اند.

آوانتایم حاضر در این ویدئو کارکرد حدود ۲۵۰ هزار کیلومتری داشته و از لاستیک‌های قدیمی استفاده می‌کند. سیستم تعلیق این خودرو آخرین بار طی ۴۰ هزار کیلومتر گذشته بررسی ‌شده و به جرات می‌توان گفت این خودرو روزهای بهتری را نیز قبلاً داشته است. تست گوزن این خودرو عمدتاً به خاطر اهداف آموزشی صورت گرفته است.

ما در ویدئوی تست گوزن آوانتایم از مشاهده عملکرد این خودرو سورپرایز شدیم. در نظر داشته باشید که با خودرویی حدود ۲۰ ساله طرف هستیم که درعین‌حال توانسته تست را با سرعت ۶۹ کیلومتر در ساعت پشت سر بگذارد. چنین نتیجه‌ای را می‌توان با خودروهای مدرنی همچون فولکس‌واگن گلف نسل هشتم مقایسه کرد و حتی آن را بهتر از مرسدس بنز CLA دانست. قطعاً نتیجه آوانتایم قابل‌تحسین است زیرا شرایط خودرو و زمان تولید آن کاملاً با استانداردهای کنونی فاصله دارد.

این تست ما را به فکر تکامل صنعت خودرو می‌اندازد. با وجود سیستم‌های دستیار راننده متعدد و روش‌های کاهش وزن زیاد، جدیدترین نسل خودروها حتی بدتر از خودروهای ۲۰ سال پیش عمل می‌کنند. پس نتیجه این‌همه تکامل چیست؟!

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.